Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

2018-08-28: REF inviterer til medlemskveld og visning av nye Kona

Startet av Finnøy (Arne Johan Larsen), onsdag 22. august 2018, klokken 23:26

« forrige - neste »

Finnøy (Arne Johan Larsen)

Se og prøvekjør nye Hyundai Kona electric – medlemskveld i Rogaland elbilforening!
Årets mest ettertraktede elbilnyhet er ankommet og Rogaland elbilforening er så heldig å kunne invitere medlemmer til Sven Kvia Sandnes for visning og prøvekjøring av Hyundais siste elektriske tilskudd.
Tid: Tirsdag 28. august kl. 17:30 – 19:30
Sted: Sven Kvia Sandnes, Somaveien 1, 4313 Sandnes

Du kan melde deg på ved å sende en melding via Facebook-gruppen til Rogaland elbilforening eller ved å sende en epost til rogaland(at)elbil.no.
Velkommen!

Vennlig hilsen Rogaland elbilforening

bno

Kjekt å lese at dere hadde en fin kveld hos Sven Kvia i går. Jeg var påmeldt, men noe kom dessverre i veien rett før møtestart. Så det var ergerlig. Men jeg fikk i det minste prøvd bilen her i Stavanger på formiddagen en times tid og førsteinntrykket var meget bra. Samtidig som jeg leverte fra meg prøvebilen kom det en trailer og der var også min Kona med på lasset. det får være trøsten  ;D

Så en(som en digresjon, men relevans for Kona dog)  helt annen ting og forslag til aktivitetskveld. Det diskuteres opp og ned om gode dekk til spesielt elbil og jeg har det dilemma nå med Kona etter som det hevdes at fabrikkmonterte dekk ikke er "noe tess".

Forslag (stjålet fra link): Kunne det være mulig å få til utover høsten en dekkveld? ref. link

https://elbil.no/slik-velger-du-rett-dekk-til-din-elbil/

Sulle

Takk for for bra forslag til aktivitet, det skal vi tenke på.

Mvh Rogaland elbilforening.
Model 3 LR 2019 - FSD, HW3
Model S 75D 2017 - FSD, HW3/MCU1
Think Li 2010
Model S P85 2013 - Solgt
Sandnes - Rogaland
Enkle, mobile ladeløsninger
https://www.eldrift.no/


bno

Forslag til aktivitet på nestemøte (?)

Presentasjon av Zappi ladestasjon. Har oppfattet at Elbilhjelpen gjerne stiller. Et sentralt fokus kan da også være å se detteopp mot innføring av effekttariff og hvordan en slik stasjon kan bidra i styring samme.

elektrolux

Da har vi tilbudt oss å stille med Zappi på Bilpavilliongen onsdag 17 oktober. Venter på tilbakemelding på om dette lar seg kombinere med presentasjonen av Jaguar I-Pace.
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA