Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Oppdatering omkring dagens servicenivå

Startet av T.K, tirsdag 21. august 2018, klokken 14:36

« forrige - neste »

T.K

Hentet bilen i dag fra verksted, etter at det tok Tesla nærmere 3 måneder å levere deler i forbindelse med skade på FWD. Bilen skulle "sendes til rens" slutten av forrige uke. Hva de gjorde med bilen "på rens" er vanskelig å si, men den var i alle fall skitten og støvete da jeg hentet den, men jeg gadd ikke henge meg opp i det. Kom til jobben og skulle åpne FWD-døren. Så viser det seg at det ikke usannsynlig er en sensor-feil eller noe annet, for døren går bare halvveis opp, og det blinker rødt i dashbordet, at det står noe i veien for døren. Den andre døren, den som ikke er reparert, går helt fint. Bilen har stått hos Tesla Nord de siste dagene for å bytte ladeluken. Sannsynligvis har de tatt ut gulvet bak for å komme til, gulvet over brønnen, men de har glemt å legge gulvet tilbake.

AutoIn har altså ikke kvalitetssikret jobben som er gjort. Tesla har ikke kvalitetssikret jobben som AutoIn har gjort, noe de hadde mulighet til da bilen har stått hos Tesla noen dager for å bytte ladeluke. Tesla har ikke kvalitetssikret jobben de har gjort på ladeluken ved at de ikke har lagt tilbake gulvet. Og jeg bor noen mil unna Tesla Nord.

Noen som tror at at Tesla har satt fokus på kvalitet? Det tror ikke jeg.

k1


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA