Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering September,tidlig oktober noen? Tesla Model x

Startet av Teslafruen, søndag 19. august 2018, klokken 21:00

« forrige - neste »

fborch

Jeg hentet på lørdag, sammen med sikkert flere av dere. Hadde avtalt tid klokken 10, men det ble 2,5 timers venting før det var min tur. Det var MYE folk der, og Tesla hadde ikke kontroll følte jeg. Bilen var fin og ren og alt som det skulle, men det manglet bl.a. velkomstpakke fra elbilforeningen. Selger hadde heller ikke tid til å gå gjennom alt jeg ville.

Thorleif Hallen

Fikk beskjed når jeg hentet bilen om at vinterdekk kunne hentes ut hos Vianor her i Trondheim.
Tok kontakt med dem i dag: "De har ikke kommet. De kan komme om noen dager, eller om noen måneder. Det er det ingen som vet".

Veldig praktisk når jeg skal på fjellet neste uke merker jeg.


Apache

Lurer på hva Tesla gjør hvis flere av oss ikke kan kjøre bilen pga mangler vinterdekk som er bestilt med bilen. Får vi låne-bil til vinterdekkene kommer?

Øyvind.h

Be om å få hjulene kreditert og kjøp bedre og billigere hjul fra tredjepart på dagen.
VW ID4 GTX 2023

Tidligere elbiler: VW ID4 GTX 2022, Nissan Ariya, Kia EV6 GT-Line, Hyundai Ioniq 5, BMW IX3 2021, VW ID4 1st 2021, Mercedes EQC AMG 2021 og 2020, Kia eNiro 2019, Tesla Model X90D 2016,  Tesla Model S90D 2016, Nissan Leaf 2012, Tesla Model S aug 2013

Thorleif Hallen

Det er akkurat det jeg gjør. Visstnok problemfritt.

Edit: Hørte ikke ut som om det bare var mine dekk som var forsinket.

Thorleif Hallen

Måtte forøvrig booke meg en aldri så liten servicetime. Får vann inn når jeg åpner FWD om det er mye vann på taket. Han på servicesenteret som jeg måtte vente en time på å få snakke med hørtes ikke VELDIG overrasket ut.

Kim-

Jeg har bestilt med vinterdekk. Ringte de i dag og spurte hvordan dette var, da jeg sikkert skal over fjellet når bilen kommer. Fikk beskjed at bilen ble levert med vinterdekkene påmontert, og sommerdekkene ble levert på dekkhotell som kunne hentes til våren.
2023 Tesla Model Y LR
2021 Tesla Model 3 LR - solgt
2018 Tesla Model X 75D - solgt

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA