Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Levering September,tidlig oktober noen? Tesla Model x

Startet av Teslafruen, søndag 19. august 2018, klokken 21:00

« forrige - neste »

Thorleif Hallen

Jeg hentet vår i går her i Trondheim. Møtte opp 20 minutter før avtalt tid, og var ute etter 20 min. Bilen så for meg strøken ut, og er generelt nydelig. Den hadde dog bare 20 mil på tanken, og det er smålig når man snakker om en bil med prislapp på 7 siffer.

Fikk ikke noe fra elbilforeningen eller noe slikt.

Futurecar

Hentet vår idag i Kr.Sand. X75D. Flott bil og stort sett helt topp. Noe støv under lakk inni dørkarmer og en skade på metallisten bak døren(ved vinduet) liten bagatell men de skrev opp og skulle ordne ved service. Dørene på høyre side var håndtakene ikke i linje. Bilen var ladet til 90% og vi kunne kjøre av gårde. Fikk med elbilforeningen kit

uvitende

Jeg svippet innom Tesla Minde i dag, (etter stengetid) skal hente bilen der på Torsdag, men så ikke en eneste ny Tesla der! Vet noen om bilene blir klargjort et annet sted? Tipper jeg ikke er den eneste som skal hente bilen der de neste ukene.

What-a-watt

Ble visstnok litt forsinket med Fjordline fra Hirtshals grunnet uværet.

Toffe

Hentet ut bil på minde i dag. Siste klargjøring utføres på kokstad ( samme firma som oppbevarer vinterdekk) henter egen bil på mandag, og fikk beskjed om at mandagsbilene ville bli transportert ned fra kokstad ila kveld/morgendagen. Min opplevelse på minde i dag var at ting gikk rolig for seg (flere ansatte enn kunder). Hentet bil kl16.

pkhamre

Bestilte min bil med referal-kode og selger bekreftet at jeg fikk med gratis superlading. Men på min tredje eller fjerde gang på superlader begynner det å koste penger å lade. I Final Invoice står det heller ikke noe som superlading.

Noen med erfaring rundt dette?
2018 Tesla Model X75D - Uglen

matzer

Sitat fra: pkhamre på lørdag 22. september 2018, klokken 22:34
Bestilte min bil med referal-kode og selger bekreftet at jeg fikk med gratis superlading. Men på min tredje eller fjerde gang på superlader begynner det å koste penger å lade. I Final Invoice står det heller ikke noe som superlading.

Noen med erfaring rundt dette?

Jag har ingen praktisk erfarenhet då min bil fortfarande står i Baltimore (grrr), men jag blev uppringd av säljaren i mitten av augusti då de ville att jag skulle uppge vilken referral jag ville använda igen. De noterade ner det i datasystemet när jag beställde bilen i början av juli men tydligen hade de haft något datakrångel som gjorde att det inte kom med ordentligt vid beställningen. Jag hoppas det blev ordentligt nu när de ändå ringde mig efteråt.

Se om din kontakt kan se att du beställt via honom/henne på MyTesla.

Teslafruen


Starscream

Sitat fra: kim.milde på fredag 21. september 2018, klokken 21:44
Hva skjedde?

Feilstilling på ratt/oppheng/suspension. Henter bilen nå om 15 min, spent på resultatet.

Teslafruen

Da er bilen endelig hentet! Overleveringen gikk smertefritt, bilen var helt strøken og den er bare FANTASTISK å kjøre :)

Apache

Jeg prøvekjørte en TMS i august og fikk beskjed at var jeg heldig så fikk jeg bilen September/Oktober tidligst. Venta en uke til slutten av august og bestilte inventory bil fra Nederland. Fikk beskjed om at det vill bli oktober tidligst levering.
Ringte delivery selv og spurte om oppdatering, fikk beskjed om at den var for sjekk i Nederland. Jaja... tidligst oktober, sikkert November tenker jeg da man hører at ting har lett for å bli utsatt.

Fikk telefon i dag fra Tesla og de lurte på om jeg kunne komme på førstkommende lørdag. Selvfølgelig  :laugh:

fborch

De har det veldig travelt nå. Nytt kvartal til mandag tross alt. Min ble også bestilt i august, og skulle egentlig ut i morgen, men de får det ikke til før Lørdag. Bestilte også inventory

uvitende


Phantom3D

Tesla Model S75D 18
BMW i3 94Ah
1995 Mini Cooper Silver Bullet 1275cc

uvitende

Sitat fra: Phantom3D på søndag 30. september 2018, klokken 17:50
Sitat fra: uvitende på fredag 28. september 2018, klokken 17:47
Hentet bilen i går, står på verksted i dag! Gøy.

Huff da, hva var galt?

  Jeg skulle bare en kjapp tur innom Tesla grunnet en dyp ripe i frontruten som jeg ikke oppdaget under overlering. Når jeg skulle kjøre hjem igjen, fikk jeg opp " steering assist reduced", og rattet ble helt låst!

Fikk en gammel  MS som lånebil.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA