Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nåværende leveringstid

Startet av Myrknir, fredag 17. august 2018, klokken 16:54

« forrige - neste »

Radiobil1

Fått vite at bilen er produsert.
Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta fra produksjon til Drammen?

Skeptikeren

Sitat fra: Radiv på fredag 11. januar 2019, klokken 18:19
Fått vite at bilen er produsert.
Noen som vet hvor lang tid det pleier å ta fra produksjon til Drammen?

Når bestilte du?

Radiobil1


Skeptikeren

Jeg bestilte 7 desember, håper jeg hører noe snart også da. Hva slags farge?

Radiobil1


Skeptikeren

Da går jeg håp, bestilte tre dager før deg i samme farge så da håper jeg at jeg hører noe snart

ciscostene

Bestilte midten av desember hvit med skinn, de sa da lev. januar. Har fått mail idag om at bil er i drammen og blir tollet og understellsbehandlet før den blir satt på tog videre til oljebyen.
Lykkelig eier av en i-Miev 2013 mod

Skeptikeren

Da fikk du en som var på veg allerede da, heldig

ciscostene

Jepp, var heldig med den  :+1: selger sa at den er ventet inn til butikken i slutten av uken, så håper at jeg har den før fredag 1 februar :) Gir en liten oppdatering når jeg har den.
Lykkelig eier av en i-Miev 2013 mod

imens

Bestilte en av dei siste dagane i september, bilen er på båt og blir klar for henting i Bergen i slutten av mars. Ganske nøyaktig 6 måneder. Bestilte med full pakke: teknikk, skinn, metallic og soltak.
2019 Hyundai Ioniq electric, Intense Blue, teknikk, skinn og soltak.

Mikkey

Bestilte Iron Gray starten av januar, forventet leveringstid var 15 februar. Fikk en telefon i dag om at de ikke fikk med noen Iron gray i leveringen og at ny leveringstid på iron gray er satt til ubestemt tid (muligens mars/april), men at jeg kunne få en sort en til uka. Hadde dere skippet fargen for å få bilen nå, eller ventet på Iron Gray?

Skeptikeren

#116
Hvor var det du fikk beskjed om det? Jeg venter på en Iron Grey med levering i mars/april, håper ikke det er blitt noe problemer med leveransen av den også. Hvis bilen ikke er sendt nå, så kommer den ikke i mars. Det lar seg ikke gjøre med tanke på frakten.

Mikkey

Sitat fra: Skeptikeren på mandag 04. februar 2019, klokken 10:33
Hvor var det du fikk beskjed om det? Jeg venter på en Iron Grey med levering i mars/april, håper ikke det er blitt noe problemer med leveransen av den også. Hvis bilen ikke er sendt nå, så kommer den ikke i mars. Det lar seg ikke gjøre med tanke på frakten.

Fikk vite dette av Aaby Auto ved Sandvika/Rud. Da vi bestilte, fikk vi beskjeden av at den allerede var på båt og vi skulle få den 15 februar. Kan hende din fortsatt er i rute, men greit å ringe for å forsikre om dette, da vår egentlig også var på båt. 

Skeptikeren

Min er ikke ferdig produsert enda, undersøkte før helgen. Så dette kan ta tid skjønner jeg.  >:( Bestilte for over 2 mnd siden.

Mikkey

Sitat fra: Skeptikeren på mandag 04. februar 2019, klokken 13:04
Min er ikke ferdig produsert enda, undersøkte før helgen. Så dette kan ta tid skjønner jeg.  >:( Bestilte for over 2 mnd siden.

Ja det er kjipt. Var veldig glad for en kort leveringstid, egentlig en av de grunnene til at valget ble Ioniq. Men hvis det viser seg at dette kan gå til sommeren må jeg få meg ut av kontrakten og heller kjøpe noe annet, eventuelt vente til 2020 modellen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA