Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Nåværende leveringstid

Startet av Myrknir, fredag 17. august 2018, klokken 16:54

« forrige - neste »

Tin

Sitat fra: Øystein K på tirsdag 30. oktober 2018, klokken 08:55
Sitat fra: Tin på mandag 29. oktober 2018, klokken 20:29
Sitat fra: Øystein K på mandag 29. oktober 2018, klokken 19:01
Sitat fra: Tin på mandag 29. oktober 2018, klokken 18:31
Sitat fra: gimo på mandag 29. oktober 2018, klokken 13:50
Sitat fra: Tin på lørdag 27. oktober 2018, klokken 21:50
Kjøpte en av disse importbilene på torsdag, hentet på fredag. Testet 25 mil i dag. Foretrekker fortsatt Xén vår på langtur men til 249k var dette en positiv opplevelse. Funker som f som bil nummer 2 :)

Hva fikk du med av utstyr på denne, rettere sagt hva er ikke på denne ifht norsk? Lurer spesielt på hva du fikk med av: memory-førersete, varme i ratt og forseter, varmepumpe? Er i tenkestadiet på en slik om dagen...:)

Den mangler setervarme, ratt varme, el seter, led, park sensor foran, blindsonevarsler, blanke lister og trådløs mobil lader. Eller tilsvarende utstyr som "topp" modellen. Med dagens priser på bruktmarkedet hvor "alle" som har elbil forventer å få igjen nybilprisen så var valget enkelt for min del. :)

Sikker på den har varmepumpe?
Ser Mobile kjører kampanje på Ioniq Comfort med omgående levering til 249 900, men det er da uten varmepumpe, og alt annet som jo teknikk har.

Det er med varmepumpe. Jeg har kjøpt en av de. Alt utstyr - det jeg nevnte over. Fin bil nummer 2 for å ikke kjøre på for mange km på Xèn :)

Det er bra for deg. Sjekket med Mobile, og de bilene de har til den prisen er ikke med varmepumpe. Så det er uaktuelt .

Ok, vet ikke hvor du sjekket, men alle jeg har ringt på har varmepunmpe. De har vel fremdeles noen igjen.

Arslan

Hei,

Jeg har fått leveringstid i Januar for Ioniq 2019 fullt utstyrt og levert for 313.000 kr. Denne er hvit.

Jeg har også muligheten for å kjøpe Ioniq 2018 fullt utstyrt og få den med engang for 290.000 kr. Den er i Black phanton og har kjørt 5.000 km. Her er det inkludert service for 3 år. Bilen har vært på veien i kun 4 mnd.

Noen som har tips hva jeg bør gjøre? Bør vell gå for bruktbilen? Er jo en del å spare.

Zimon

Er det en norsk solgt 2018 Black Phantom med minimum teknikkpakke, helst også med skinnseter. Takluke er litt smak og behag. Har bilen skinnseter så er det også teknikkpakke med (om norsk solgt bil). 5000km er ikke mye så kan være lønnsomt å gå for Black Phantom. 2019 bilen har noen små ekstra, blant annet varme i bakseter, men er ikke noe spes å tenke på så lenge det ikke er ett krav.
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

staljin

Jeg har fått kontrabeskjed I går. Bilen kommer ikke i November men  i Februar. Forhandler hadde forvekslet meg med en annen person pga likhet i navnet og vi er begge utlendinger. Kjipt.

Sil

Har kjøpt en i Platinum Silver (med tenknikkpakken, skinnseter og vinterdekk) for en uker siden, blir levert i mars 2019. Det er veldig lang leveringstid synes jeg, men det er verdt det.

Dette var i Akershus.
2019 Hyundai Ioniq EV (Teknikkpakke, skinnseter, Platinum Silver Metallic)

Nelz22

Ionic 2017 Model (Platinum Silver Metalikk)
Kia Soul 2016 (Grå Metalikk) - SOLGT-

Skeptikeren

Jeg fikk beskjed om februar da jeg spurte i dag, kunne være litt forskjell på fargene. :)

Sil

Sitat fra: Nelz22 på torsdag 22. november 2018, klokken 13:44
Sil: Hvor mye måtte du gi for denne?

Det koster 306 000 NOK. Det var med en små rebatt (7 000).
2019 Hyundai Ioniq EV (Teknikkpakke, skinnseter, Platinum Silver Metallic)

SoloSuper

Tok kontakt med lokalforhandler i dag.

Fikk følgende tilbud med levering 1-2 uker.

Hyundai IONIQ Electric Teknikkpakke med skinn 120 Hk kr 286 200
Engangsavgift kr 2 400
Metallic lakk kr 4 900
Gulvmatte, gummi kr 674
Vinterhjul 16'' spesialfelg til EL, pigg/piggfritt, CONTINENTAL kr 18 750
Sum totalt, inkl. mva. kr 312 924

Er dette et godt tilbud?
Jeg regner med at jeg da får 2019 modellen, soltak er ikke nevnt så er sikkert ikke med men det er ikke noe krav fra min side.

Myrknir

Du bør prute på dette. Jeg betalte 306 for alt det + soltak.
Så du kan få det billigere
Hyundai Ioniq 2019 Aurora Silver.
Mitsubishi Outlander 2014 PHEV.

nojac

Sitat fra: Myrknir på tirsdag 04. desember 2018, klokken 08:35
Du bør prute på dette. Jeg betalte 306 for alt det + soltak.
Så du kan få det billigere
...men du ventet i 9 måneder mens denne bilen har 1-2 ukers leveringstid...
2018 e-Golf

tuono

Voldsom pris på dekkpakke. Her kan du knipe inn om du heller handler hos en ren felg/dekkleverandør. Er både fordeler og bakdeler med det. Alt etter hva og hvor du handler.
Også dette med gulvmatter.... Nå har jeg handla Hyundai EV nr. 2 hos en forhandler. Og jeg har ennå tilgode å se at jeg betaler for dørkmatter. Småpenger i denne sammenhengen, men allikevel....

geirarne

Bestilte slutten av August, fikk akkurat bekreftet levering månedsskifte jan/febr.

Skeptikeren

Jeg bestilte på fredag, fikk estimert levering mars/april men skulle få bekreftet nærmere i Januar. Jeg synes det var liten ventetid, men det gjør forsåvidt ikke så mye om det skulle ta noe lenger da jeg ikke kan ta i mot bilen før tidligst april likevel.

Ble forresten Iron Grey med teknikk, skinn, skvettlapper, beskyttelsesfolie kant bakfanger, bagasjetrau, gummimatter og vinterhjul.

Radiobil1

Sitat fra: Skeptikeren på mandag 10. desember 2018, klokken 14:47
Jeg bestilte på fredag, fikk estimert levering mars/april men skulle få bekreftet nærmere i Januar. Jeg synes det var liten ventetid, men det gjør forsåvidt ikke så mye om det skulle ta noe lenger da jeg ikke kan ta i mot bilen før tidligst april likevel.

Ble forresten Iron Grey med teknikk, skinn, skvettlapper, beskyttelsesfolie kant bakfanger, bagasjetrau, gummimatter og vinterhjul.

Bestilte akkurat lik. Men kuttet vinterhjul. 18000 var for drøyt. Også levering mars. Fikk vite av selger at skvettlapper ikke ble levert....

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA