Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Utestengt i en måned uten forvarsel

Startet av emurof2, onsdag 15. august 2018, klokken 20:43

« forrige - neste »

emurof2

Dette er hårreisende. Uten så mye som en e-post eller noen forklaring på hva som fører til utestengelse finner jeg plutselig at jeg er utestengt i en hel måned.

Samtidig ser jeg stadig folk slippe unna med både trolling og personangrep.

Hvis det er slik Elbilforeningen vil behandle medlemmer så får dere gjøre folk oppmerksomme på at dere fungerer som både "dommer og bøddel" uten at man får så mye som et lite varsel om det engang eller en mulighet til å svare før man bare kastes ut.

Maken til amatørmessig forum skal man lete lenge etter.

Det er personer som skal ha forlatt forumet nettopp på grunn av den hårreisende dårlige modereringen her, og jeg lurer på om jeg skal gidde å delta her når det har gått en måned etter at man har blitt kastet ut uten begrunnelse eller noen ekte person som har tatt kontakt for å begrunne det på en skikkelig måte.

Hvor er ledelsen i denne suppa? Er det greit for organisasjonen at forumet deres drives på en så dårlig måte at medlemmene behandles som rent søppel?

moderator 2

#1
Du ble tidligere i sommer utestengt fra forumet i 14. dager fordi du diskuterer person og ikke sak. Dette ble gjort etter diverse advarsler. Stadig personangrep er drepende for forumet. Vi som er her er interessert i å diskutere elbil og ikke personer eller hvaslags motiver andre på forumet har for å skrive.

Så begynner du igjen å angripe andre brukere på forumet. Det betyr jo at 14. dager ikke holdt for deg, og du fikk nå 31. dager borte fra forumet.

Når du så har blitt "utvist" tar du på deg en annen "drakt", går inn på banen igjen. Da skjønner jeg ikke hva jeg må gjøre?

Send en mail til meg: lars@elbil.no så kan vi diskutere det, men fra forumet må du holde deg unna i 30 dager til.

Lars C. Krogenæs
Forum admin

Mvh Lars, moderator på elbilforum.no

Lille Lance

Hei ADMIN.

Kan du fikse slik at vi får endret vår Profil? Jeg vet om hundrevis som er fortvilet siden den funksjonen ikke virker. You Fix og alle blir blide her på forumet.  ;D

Takk!
X75D med alt utstyr
TOCN medlem
Model S P85 mottatt februar 2014
Model X reservasjon 12. sept 2014 (kanselert)
Model 3 reservasjon 31. mars 2016 (kanselert)
Model S P85 solgt oktober 2018
Model X75D mottatt november 2018

Amatøren

 :+1:

Sitat fra: Profil errorVW e-up! 09.2017 - Puffen
VW e-Golf 08.2018 - Lynet
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
---------------------------------------------------------
Bestilt VW e-Golf (11.2018?)
Reservert Audi e-tron (XX.2019?)
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA