Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Referral ved bilkjøp

Startet av Futurecar, mandag 13. august 2018, klokken 19:07

« forrige - neste »

Rævedilter

Er det slik at fra og med 2 referral får ein vegglader for kvar einaste referral? Det er slik eg forstår det, men er litt usikker.

Rævedilter

Tekst er jo for den som går fram til 17 desember:
Sitat2 kvalifiserende henvisninger:
Eierne kan velge et av alternativene nedenfor for hver av sine andre henvisninger.

Signature sort vegglader
Denne matte svart veggladeren er eksklusiv for henvisningsprogrammet og inkluderer en inngravert Elon-signatur.
Founder Series Tesla Model S for barn
Del Tesla-opplevelsen med denne kjørbare miniatyr-elbilen Model S – inkludert fungerende frontlys, et lydsystem og en ladeport, akkurat som din egen. Du kan konfigurere Model S for barn, enten for å beholde den eller donere den til en lokal veldedighet for barn.

spirrevipp

Tror neppe du får flere veggladere.

Engelsk versjon:

SitatOwners can choose either of the options below for each of their second referral.

Dårlig formulert, tipper "each of" kunne vært sløyfet. Legg merke til at det er "second referral" (entall) og ikke "other referrals" som ville vært mer korrekt hvis det er slik du tolker det.
2017 Model X 75D
2016 Model S 90D (Solgt)

Rævedilter

Du har sikkert rett, uten at den engelske teksten var mykje betre, men oversatt betyr det jo ca det samme.
Uansett går den den jo ut i dag så det kjem sikkert ny tekst snart.

geear

Det gjeldende programmet ble forlenget ut 31. desember. Andre gang de gjør det nå. Mulig det har noe med Model 3-rushet å gjøre. Den europeiske organisasjonen var ikke klar for dette, og har ikke hatt tid til å håndtere referrals enda.

hemi

hverken de sin jeg brukte, eller de 2 som brukte min, har fått den aktiv enda

geear

Nederland svarte meg at de ikke har prioritert det enda, fordi de er midt i opplæring ift. Model 3, og referrals kan registreres senere uten at det betyr noe.

olavxxx

Sitat fra: CaZpaH på mandag 20. august 2018, klokken 20:21
Sitat fra: Spurkis på mandag 20. august 2018, klokken 18:30
Jeg kaster meg på den her, skal kjøpe inventory stock bil. Er det slik at dersom en bruker min kode så vil jeg jeg få gratis ladestasjon hjemme? Alt jeg trenger er en elektrikker som installerer den?

Ja... Og så vil man få de videre premiene i stigen ved flere referrals.
Får faktisk bare lader for verving nr. 2, ikke nr. 1 (da får man bilde sendt ut i verdensrommet).

JorEl

#23
Jeg har S75D og gav en referal til en venn som har bestilt seg TM3 LR. Sjekket "lootbox" i appen for 48t siden og jammen hadde jeg ikke fått registrert referal. Men den var registrert under ordered og ikke under kanselert eller levert. Så om kompisen min trekker seg, så får jeg nok ingenting.
Edit; Ser på teslakontoen at han la inn bestillingen 10.desember.
Tesla Model S75D 2018 MCU2 FSD HW3
"the car is driving itself, the driver is only there for legal reasons"

HKS

Sitat fra: JorEl på torsdag 17. januar 2019, klokken 15:13
Så om kompisen min trekker seg, så får jeg nok ingenting.
Det stemmer, du får ikke "award" fra Tesla før bilen hans er registrert som levert i demmes system, så typisk et par dager etter levering.
Tesla Model 3 Long Range

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA