Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Låne FR2000 til think 2002 modell i OSlo

Startet av aktar, søndag 25. september 2011, klokken 16:21

« forrige - neste »

aktar

Hei! Er det noen som kan hjelpe meg med å finne ut hvor jeg kan låne diagnose instrument til think 2002 modell.
hilsen
aktar
Think 2002 city

Chr

#1
Du kan låne et af mig, hvis du kommer forbi Aalborg (skal dog først lige have min egen bil til at køre før jeg kan undvære det).
Think City '01 som ikke vil lade.

Caspar

Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

cra

#3
Jeg har også slikt utstyr, men så lenge det ikke står noe i profilen/signaturen din om hvor du holoder til er det vanskelig å si om det er praktisk for deg å plukke det opp. ;)

Og så hjelper det selvsagt om man (altså jeg) leser skikkelig når man holder på; jeg ser nå at det er snakk om i Oslo.  ::) (Hvor er rødme-smiley'en når man trenger den??) Er vel slik det går når man må jobbe innimellom forumoppdateringene. ;)
Tesla Model S75D 30/6/17
Tesla Model S85 26/3/14-30/6-17, 82500km
Leaf 9/5/12
Think City, Har ACTIA diagnoseapparat.
Sykkylven (Sunnmøre)


aktar

Tusen Tusen hjertelig takk. Nå ble jeg veldig glad.
Think 2002 city

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA