Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Noen som kan hjelpe? (Ønske om en betalt tjeneste for en venn)

Startet av GeirHM, fredag 27. juli 2018, klokken 21:06

« forrige - neste »

GeirHM

Dette er en forespørsel om en betalt tjeneste og jeg har forståelse for at admin ikke ønsker det her. Jeg har trykket det inn på annonsedelen av forumet, men der virker det ikke å være større aktivitet. Uansett, her kommer forespørselen:

En god venn er forfatter og ivrig tangodanser og får besøk fra Buenos Aires. Sammen planlegger de felles tur Oslo - Bergen t/r. Min venn har ikke sertifikat, sjåføren (55år) er den besøkende fra Argentina. Sjåfør er revisor, kulturinteressert og glad i å reise. De kan ikke benytte tilbudet til Nabobil. Der må sjåfør må være fastboende i Norge. De vil veldig gjerne gjøre denne turen i en elbil og oppleve en bit av livet som elbililster. Er det noen som kan hjelpe oss? Eller som vet om noen som kanskje kan det?

Håper på svar! Send veldig gjerne en pm.

Daniel80

De store leiebil selskapene har elbiler.
Årsaken til at f.eks nabobil ikke godtar utenlandske sjåfører er fordi det er håpløst for "lokale" bedrifter å kreve inn f.eks bompenger, parkeringsbøter, skadeerstatning ved uansvarlig adferd (eks:krasj i fylla) osv.
Model 3 LR AWD Boost, H&R senk, 9,5x20 ET30 245/35-20 square,

GeirHM

Avis har ville priser. 7000 for fire døgn. Men jeg fant en Model s til 2800 for samme periode! Dette gir mine venner en super introduksjon til elbileventyret!

GeirHM

Til andre som er eller kommer i samme situasjon, altså får besøk fra utlandet som ønsker å oppleve på nært hold vårt elbilsamfunn: Sjekk ut hva som finnes på tjenesten GoMore.no, for der leier privatpersoner ut sine elbiler til helt andre priser enn de Avis og compani tar. Det hele er veldig sympatisk - og gjør at flere enn de med kondisjonert lommebok kan få en liten smak av hva dette dreier seg om.

Jeg må samtidig få lov å framheve brukeren av dette forum som kjøpte min Model S. Han kontaktet meg etter å ha lest denne henvendelsen for å tilby meg å låne bilen slik at min venn kunne gjennomføre sin reise med sitt argentinske besøk. Snakk om generøst tilbud! Jeg skulle like å se et bruktbilsalg utenfor elbilfellesskapet som resulterte noe i nærheten av noe slikt!! Tusen takk!

SabreMan

Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

GeirHM


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA