Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Venteliste nr

Startet av moby666, søndag 15. juli 2018, klokken 17:47

« forrige - neste »

Joltus

Hva er greia med disse x'ene deres?

F. Eks 525x som over her..... Hva er man redd for skal misbrukes? Eg har forøvrig venteliste nummer xx43...

borge

Har heller aldri skjønt det tullet der..

Limodriver

Sitat fra: borge på fredag 17. august 2018, klokken 10:37
Har heller aldri skjønt det tullet der..

Det har nok med at en ikke skal kunne identifiseres direkte av forhandler/importør.

hilsen
007

geear

Er vel omtrent det samme som at de fleste bruker et nick her inne i stedet for fullt navn.

Joltus

Forhandler selvsagt.

Takk! Eneste logiske forklaring. For ingen andre her inne har mulighet til å finne ut noe om det tallet allikevel....

Bjoris

Som om det er ulovlig det vi driver med her inne:)

lirekassa

Greit å være litt varsom, veldig mye fisking av informasjon på nettet. Om man uttaler seg litt kritisk, så er det ikke sikkert man får fordelaktig behandling etterpå akkurat :)

Limodriver

Mitt navn er Michelin - det er et dekknavn :police:

Myrvang

Bruker ekte navn og nummeret mitt er 336. Ikke redd for at noen skal hacke Facebooken min av den grunn.
Forstår heller ikke alle x-ene.

Sent fra min SM-G930F via Tapatalk

2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

Jon65


Counterpointer

Mye paranoid tenking. Har hele tiden vært åpen på nr 125

Og ingen poeng for å gjette navnet mitt det er ikke Nexen

jonnis

Vi er på listen og er på over 5500 og vil også være semi-anonym.

Bedre sent enn aldri? :)Lurer på om vi får den i 2019.....
Svart VW e-up!
Teknikkpakke og panoramasoltak.
Utlevert 4 mars! :)

Bjoris

Sitat fra: jonnis på mandag 20. august 2018, klokken 10:30
Vi er på listen og er på over 5500 og vil også være semi-anonym.

Bedre sent enn aldri? :)Lurer på om vi får den i 2019.....

Ja, tror det er lurt fortsatt å sette seg på liste på denne bilen. Kommer den med hengerfeste og god pris så tror jeg mengden vil få dette med seg. Pt kommer Niro veldig i skyggen av Kona, men jeg mener bestemt at Niroen blir en mye bedre bil for folk flest, spes om den kommer med hengerfeste!

Godt mulig du får den i 2019, det er uklar hvor mange som bare har generert ett nr uten å betale. Det er iallefall klart at det er ganske mange som har gjort dette sånn at du er nok godt under nr 5000 på lista, kanskje ned mot 4000

lirekassa

Jeg synes også den har virket å fly under radaren litt, men folk følger jo litt med - tross alt over 5000 som har reservert for 7777kr mens Hyundai ikke tok en krone for å reserve Kona.

Limodriver

Jeg tror også Niro blir en vel så populær bil som Kona i hovedsak med bakgrunn i størrelse. Hengerfeste vil være enda et pluss.

En skal ikke se seg blind på køen til Niro vs Kona. De som står i kø for Niro er ihvertfall såpass seriøse at de har betalt et depositum. Jeg tror det ville vært et mye lavere antall i kø for Kona dersom det krevdes depositum.

Nettopp med bakgrunn i størrelse og hengerfeste regner jeg med at Kona blir ventepølse til Niro leveres.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA