Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Plassering av hattehylle ved bruk av tredje sitterad

Startet av JLie, onsdag 11. juli 2018, klokken 08:11

« forrige - neste »

JLie

Hei, jeg har ved diverse forumsøk ikke klart å finne noe enkelt svar på dette:

Når jeg spontant får en ekstra unge som passasjer og vil bruke vippesetene bakerst, som feks om ungene vil ha med folk hjem fra barnehagen, finnes det noe lurt sted å plasserere hattehylla? Der er litt klønete å ha den i baksetet.

Lokket som til vanlig ligger over de nedfelte setene passer greit i forbrennen, men hattehylla finner jeg foreløpig ikke noe lurt sted til.
Tesla Model S 90d - 2016

Muffinman


JLie

Har en 90d, så der er det ikke plass (har forsøkt å forandre signaturen min her, men som flere andre har opplevd får jeg ikke redigert den).
Tesla Model S 90d - 2016

SabreMan

Hvis du har samme type som det jeg har, har den en knekk på midten, slik at du kan vippe den opp. Jeg har ikke vippeseter selv, så jeg vet ikke om det gir deg nok plass. Du mister jo også mye sikt i bakspeilet, men du kan jo bruke ryggekameraet i stedet.
Model S 75. Bekreftet 20.07.17. Levert 29.09.17.

HelectriC

Sitat fra: SabreMan på onsdag 11. juli 2018, klokken 15:31
Hvis du har samme type som det jeg har, har den en knekk på midten, slik at du kan vippe den opp. Jeg har ikke vippeseter selv, så jeg vet ikke om det gir deg nok plass. Du mister jo også mye sikt i bakspeilet, men du kan jo bruke ryggekameraet i stedet.

Det går ikke, hele hattehyllen må vekk skal man klare å få ekstraseter på plass og kunne sitte der. Hjelper ikke å brette opp halvparten av hyllen.
ioniq 5

Elbil fundamentalist

#5
Sett den nede på gulvet bak forsetene. Jeg kjøre stort sett rundt med baksetene oppslått og hattehylla og bagasjerom gulvet hjemme i garasjen.
2005 Kewet bastard (m Buddy utseende)
kjørt 12700km (solgt '09), Peugeot Partner PSA 54.000km til 73.500km (kjøpt '09, solgt nov`13), Kjøpt Leaf 2012 (solgt), Tesla Model S85D levert 27 mars '15, Leaf Acenta 2014 kjøpt nov. '15 Bestilt 31mars '16 Tesla Model ≡ kansellert venter på Model Y Bestilt Model S75D 6 okt '17 levert 22 des '17 Bosted Oslo
Signaturmedlem TOCN

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA