Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Se hvem som ringer

Startet av Terje Hagen, mandag 09. juli 2018, klokken 12:15

« forrige - neste »

Terje Hagen

Hele adresseboka fra telefonen er overført til Leaf-en, og når jeg skal ringe ut kan jeg velge hvem jeg skal ringe til fra den. Når jeg derimot blir oppringt får jeg bare telefonnummeret og ikke noe navn. Noen som vet om det bare er slik det fungerer, eller om det er en innstilling jeg har gått glipp av.
Naboen har forøvrig "gamle-Leafen", og der kommer navn frem.

Norhawk

Hos meg så kommer navnet opp først etter noen "ring".
- `20 Tesla Model 3 LR

- ´18 Leaf Tekna - Solgt

Terje Hagen

Sitat fra: Norhawk på onsdag 11. juli 2018, klokken 20:10
Hos meg så kommer navnet opp først etter noen "ring".
Kanskje bare meg som er utålmodig... må sjekkes.

Terje Hagen

Ok, har ikke sett nærmere på dette på en stund. Hadde vel mer eller mindre gitt oppp, men problemet er der fremdeles. Selv om jeg lar telefonen ringe 5 - 10 ganger får jeg ikke opp noe navn selv om det senere kommer frem  på loggen. Er jeg den eneste som har dette problemet?

Terje Hagen

What!?!?
Ingen som har dette problemet, eller har alle det???

hemi

min viser ikke navn, aldri gjort (siste android) hverken på BT eller kabel.

Joltus

På Android auto funker det der helt fint.

Bruker nesten ikke den vanlige.

Ole Irgens

Sitat fra: Joltus på torsdag 18. oktober 2018, klokken 18:00
På Android auto funker det der helt fint.

Bruker nesten ikke den vanlige.

Funker fint med Apple Carplay også.

mvh

Ole Irgens
Nissan Leaf 2018 N-Connecta

til

Mener å huske at det var slik på min 2014 Leaf også (har ikke sjekket på min 2018 Leaf). Tror det er at du har lagret navn/tlfnr uten +47 og når den ringer så kommer +47 opp, og dermed ikke vises ikke navnet (kan være at det var motsatt også :)).

Jeg har mange av tlf nummer lagret i adresseboken bådet uten og med +47, og da kommer navn opp via BT.

Men AA så fungerer det uansett, for da er det telefonen som styrer det og ikke bilen.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA