Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

innvendige mål bagasjerom

Startet av RazAquato, mandag 09. juli 2018, klokken 10:30

« forrige - neste »

RazAquato

Heisann.
Har forgjeves forsøkt å finne nøyaktige mål på bagasjerommet på nye Leaf, for å se om jeg får plass til en stor hund.
Antall liter sier meg fint lite, da høyden ikke er så viktig.. - det jeg forsøker å finne lengde/dybde*bredde, ref. bildeeksempel (fra en Ioniq Hybrid)

...så lurte på om noen som har en leaf kunne tatt innvendige mål av bagasjerommet?  :)


Mear

Lengden er 76 cm ved gulvet. Det er det eneste jeg har målt for å finne ut om det er plass til vår hund på 30 kg.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk


RazAquato

..men hadde du fått plass til 2?  :P
Jeg har en Dogo Canario, de blir vel opptil 60kg. (typ. shcæfer-størrelse, bare bredere og mer muskler)

Har opprinnelig bestilt en Ioniq, men ble betenkt når jeg ser på bagasjeromsstørrelsene.. - ser at Leafen har mye større plass i liter med setene oppslått, men tenker det også er fordi den har høyere klarering til bakluka? (noe som ikke er like viktig)

takker forresten for svar:)

Mear

Hadde fått plass til to om de var gode venner. Vår er lang, og bred til å være kongepuddel (den mindre kjente traktorpuddelen ), men ikke akkurat Dogo Canario.
Lakmustesten for oss er barnevogn og hund (med skillevegg, ikke bur). Om du bare skal ha bikkja tror jeg det hadde gått fint.

Sent from my LG-H815 using Tapatalk


RazAquato

Takker så mye for svar. ser av bilde at det ikke bør være noe stort problem  :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA