Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Kia Niro EV nå hos forhandlere i USA

Startet av Glan, mandag 02. juli 2018, klokken 18:05

« forrige - neste »

Glan

Kia niro ev i USA hos utvalgte forhandlere

https://insideevs.com/2019-kia-niro-ev-us-website/

Noen som vet når vi kan forvente de første bilene hit?

lirekassa


Glan

Trodde det var kundebilene som skulle komme fra november jeg.
Da må det vere noe misinformasjon ute å går fra selgerne.

lirekassa

De har sagt produksjonsstart september og at de første bilene ankommer Norge i november - ingenting om at det er kundebiler, demobiler eller begge deler som kommer. Ref. pressemeldingene. Om en selger har sagt noe annet til deg personlig, så er jo informasjon du kanskje kan dele med oss andre ;)

Glan

Jeg fikk besked om at de første kundebilene etter planen vil bli levert i november og at demobiler/ utstillingsbiler vil vanligvis komme noen mnd tidligere.

Siggen

Snakk om å lage 5 høns av 2 fjær. De har oppdatert nettsiden sin med info. Hvor står det at den er hos forhandler?

Glan

Jeg tok Displayed On U.S. Kia Site som at den var utstillt der da har jeg misforstått om det ikke var tilffellet.

geear

U.S. Kia site leste jeg som den amerikanske siden til Kia. Altså nettsiden. Noe som igjen betyr at den kommer på markedet der borte, men tidsskjemaet ser ut for å bli omtrent som Norge/resten av verden.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA