Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Trenger hjelp om litt info E-NV200 evalia 40kwt

Startet av Obk77, mandag 02. juli 2018, klokken 15:44

« forrige - neste »

Obk77

heisann.

Noen her som har utstyrsliste blad for e-nv200 evalia 7. 40kwt fra januar\februar 2018?
kanskje litt rart jeg spør, men kanskje noen her kan svare på om dere har auto på lysbryter og regnsensor i vinduet
på e-nv200 både på nye eller gamle?

har selv fått min for 4 dager siden, og så har de klart og levere den uten lys og regnsensor selv om det står som standard. og selger er usikker spør meg om jeg hadde utstyrslisten fra da jeg bestilte!  han mener kanskje at det kunne hvert en first edition med redusert utstyr, men jeg fikk eller ikke har hørt noe om dette på denne bilen, har noen av dere det?

Åsmund Hjulstad

Jeg har også fått en slik bil. Selgeren sa bilen hadde identisk utstyr som den jeg prøvekjørte, men det hadde den altså ikke.

Hvor mye er dette utstyret verdt?

Ebe

Har sett i lista (ligger postet i en annen tråd her), det står ikke noe om hverken lys- eller regnsensor det. Regnsensor har kommet i den nye prislist.
2014 Leaf Acenta, ny i Norge.
Eneste bil i en husholdning på 5.

tomrh

Jeg ser at i den første prislista er heller ikke Nissan Connect EV tatt med, men er der nå. Har du det på din bil?
Stjørdal
2019 Nissan e-NV200, 50.000 km
2012 Nissan Leaf (kjøpt -14), 190.000 km  
2012 Mitsubishi i-MiEV, 180.000 km

teimann

Nissan Connect EV står i prislisten fra 10. januar. Det står på et annet sted enn i nåværende prisliste.

Obk77

Joda Nissan connect har jeg.
Sitat fra: tomrh på torsdag 12. juli 2018, klokken 13:34
Jeg ser at i den første prislista er heller ikke Nissan Connect EV tatt med, men er der nå. Har du det på din bil?

Tai

Jeg kontaktet forhandleren her i Bergen angående dette. De tok bilen inn på verkstedet bare for å konkludere med at "Du har introduksjonsmodell, slik er det bare ".

Uhøflig selger og provoserende svar. Firmaet kjøpte nettopp ny varebil, det ble ikke nissan denne gangen
"Ever notice that anyone going slower than you is an idiot, but anyone going faster is a maniac?" - George Carlin

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA