Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Radio fungerer ikke lenger?

Startet av Mia83, fredag 29. juni 2018, klokken 23:09

« forrige - neste »

Mia83

Noen som vet hva det kan være? Alt er sim det skal på skjermen, men kommer ikke lyd. Står ikke på lydløs noe sted som jeg kan se.

Gordon Retriever



Gordon Retriever

Når dette skjer i nyere biler, er løsningen ofte å koble fra og til en sikring eller 12-voltsbatteriet.

Men jeg anbefaler at du først prøver å resette hovedenheten.  Etter en rask kikk i instruksjonsboken (side 4-11) ser det ut som om dette har en egen, forsenket bryter i Ioniq.


Mia83


Zimon

Er det bare radio DAB/FM som er død, eller er det dødt når du bruker carplay/android/usb?
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

Zimon

Se vedlagt jpg bilde, nr 6 på oversikten.
Hyundai Ioniq EV (utlevert juni 2018)

Bosted - Flateby, Enebakk kommune.

Gordon Retriever

Sitat fra: Mia83 på lørdag 30. juni 2018, klokken 11:36
Vet du hvor bryteren er?
Ja, jeg vet det. Hvordan tror du ellers jeg kunne fortelle deg hvilken side i instruksjonsboken du kunne slå opp på?  ::)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA