Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

16 stk Kona registrert med EK-skilter i dag

Startet av MrBacardi, fredag 29. juni 2018, klokken 21:25

« forrige - neste »


Zuexi


Gordon Retriever


Zuexi

Fant et bedre her fra samme fotograf.
Ser veldig "elefantgrå" ut på bildet.

Gordon Retriever

#20
Omtrent som forventet - men kontrastfarget tak gjør stor forskjell. :)



Kjøligere tone i bildet fra Norge enn i det amerikanske pressebildet.

saftsuse

Eidsvoll
Tesla M3 SR+ 2021 modell.
Reanult Zoe r110 2018 modell.

saftsuse

Det stod en haug med ionic der på fredag og en haug med kona der i dag
Eidsvoll
Tesla M3 SR+ 2021 modell.
Reanult Zoe r110 2018 modell.

saftsuse

Måtte legge inn ett og ett bilde og strupe kvaliteten.  Fikk bare feilmeldinger når jeg prøvde å legge inn bildene.
Eidsvoll
Tesla M3 SR+ 2021 modell.
Reanult Zoe r110 2018 modell.

DDE

Galactic Grey. Fagen på demobil kan ikke vær GG.

Spajderman

Den kommer bare i syv farger, to av de er gråfarger, og det er ikke Dark Knight som er på bildene, så jo, det er nok Galactic Grey.

Fine bilder! Glad for at jeg valgte Ceramic Blue, vurderer å få foliert taket i sort, ser veldig bra ut på bildet. Likte ikke med fargen med Chalk White kontrastfarge, så mye bedre ut med sort!

DDE

Sitat fra: saftsuse på mandag 09. juli 2018, klokken 00:07
Ett par bilder jeg tok i dag

Ser ut som bilen på bilde har US gråfarge. Det er ikke samme som GG.

navyelsen

Hvis det viser seg at gråfargen på bildet fra Norge er Galactic Grey, må jo dette være grunnlag for reklamasjon. Styggere gråfarge har jeg aldri sett på en bil før. Den er ikke i nærheten av å ligne på fargen i konfiguratoren.
Hadde jeg fått levert en elefantgrå bil hadde jeg klaget umiddelbart!
Kia e-Niro utlevert 15.02.2019

jkirkebo

Sitat fra: navyelsen på mandag 09. juli 2018, klokken 10:48
Hvis det viser seg at gråfargen på bildet fra Norge er Galactic Grey, må jo dette være grunnlag for reklamasjon. Styggere gråfarge har jeg aldri sett på en bil før. Den er ikke i nærheten av å ligne på fargen i konfiguratoren.
Hadde jeg fått levert en elefantgrå bil hadde jeg klaget umiddelbart!

Synes den gråfargen var ganske ok jeg, den skiller seg godt ut fra de andre gråfargede bilene på veiene. Det som derimot IKKE er pent, er de digre hjulbuebeskytterne i sort plast...
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

tuono

Synes den gråfargen er knall. Og elefanter er ålreite dyr.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA