Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lakken på First edition exclusive

Startet av Snorunt, fredag 29. juni 2018, klokken 18:42

« forrige - neste »

Snorunt


Jeg syns det var litt vanskelig å tyde av de små bildene som var lagt ut på siden, men tror dere noen av de grå fargene er metallic lakk?
Sort og hvit føles åpenbart pearl, i og med at det er i navnet.

Derfor lurer jeg på om fraværet av metallic i platinum graphite og aluminium silver betyr at det ikke er det.

Er i tenkeboksen på om vi skal bestille First edition nemlig.

Kårepåsporet

De er metallic, det finnes unntak i historien hvor det har blitt levert grå biler som ikke har vært metallic, men det er skjeldent.

Zuexi


Snorunt

Sitat fra: Zuexi på mandag 02. juli 2018, klokken 22:14
Grafargene er metallic ja. Spurte Kia.
Takk!
Vår kontakt er på ferie, så har avventet.

trykkertor

#4
Noen som vet om den hvite lakken på Hybridversjonen er samme som den Pearl White som tilbys på EV-versjonen?
Jeg har lenge ønsket meg en hvit bil med perlemors effekt. Men så en hvit Niro Hybrid på en parkeringsplass idag, og den var rett og slett flat hvit kjedelig.

Rettelse:
Ser nå på KIA sine sider at dagens Niro Hybrid tilbys både som "Clear White" og "Snow White Pearl"
Satser på at det var en "Clear White" jeg så. (For den var ikke særlig saftig i lakken).
Får ta meg en tur til forhandler og kikke på de fargeprøvene de har.

pofeet

Pearl white er kjempefin. Så den i går hos Kia på en Niro. Er varm hvit metallic

Kårepåsporet

Sitat fra: pofeet på fredag 06. juli 2018, klokken 22:49
Pearl white er kjempefin. Så den i går hos Kia på en Niro. Er varm hvit metallic

Håper våre smaker er sammenfallende

pofeet

Av de fire tilgjengelige fargene, er nok Pearl White den mest «dristige».


Olemann

Vent og se, ikke alle den er det for....selv om det er en billig Koreabil så vil det dukke opp tråder om.....

- dyre, store og tunge og rekkeviddereduserende felger
- plastinnpaking av diverse karroserideler (kalles foliering har jeg fått med meg)
- fjerning av fabrikkleverte detaljer (merker, striper etc) slik at bilen blir "clean"...
- senkesett (kjempekjekt på en mini-SUV)
- det som nok ikke kommer er Wunderbaum i speilet..
- ++++

Sitat fra: Kårepåsporet på lørdag 07. juli 2018, klokken 07:46
Men på et vis er det jo greit, det er jo bare et fremkomstmiddel og redskap.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA