Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Poll: Niro EV First Edition valgmuligheter

Startet av navyelsen, fredag 29. juni 2018, klokken 14:26

« forrige - neste »

trykkertor

Sitat fra: K.O på søndag 08. juli 2018, klokken 23:22
... Jeg kjørte i dag fra Bergen til Oslo, tror virkelig annenhver bil er grå.....
Da tror jeg du tar feil.
Må da være langt flere enn annenhver som er grå.  :D

Bjoris

Ble hvit med soltak, ikke den mest populære komboen, men mener bestemt den er penest av disse fargene...

lirekassa

Valgte hvit først, men ombestemte meg etter mye om og mén til kommunegrå (graphite). Synes hvit ser veldig bra ut, men tror jeg fort blir lei og den er litt mer 'typete' enn enkelte andre. Hadde det vært flere valg, så hadde jeg nok tatt noe annet.

Uten soltak for øvrig, men også her var jeg lenge i tvil.

Zuexi

Er i Sverige på ferie. Stakk innom en Kia forhandler i nærheten da de hadde noen Niro stående utenfor. Tenkte jeg skulle se bilen med soltak i og med at jeg ikke rakk det hjemme. Selgeren så litt rart på meg før han svarte at Niro ikke selges med soltak i Sverige...

lirekassa

Soltak ser bra ut det, men tenkte på hvor mye jeg realistisk sett kommer til å benytte meg av det kontra pris. Kan heller putte pengene i hengerfeste eller ladestasjon :)

Zuexi


Bjoris

Enig, tror også dette var rikig bil å ha som vår første hvite:) Med hvit føler jeg at det var et must med soltak:)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA