Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hjemmeladestasjon og RFID

Startet av oyvindn, torsdag 28. juni 2018, klokken 17:49

« forrige - neste »

oyvindn

Hei.

Jeg skal installere dobbel Salto hjemmelader på min gårdsplass. Har mottatt tilbud fra to elektrikere. Den ene tilbyr Salto med RFID og den andre uten. Hva kan man oppnå med å kjøpe med RFID?

Hilsen Øyvind

_OE_

#1
Kjøper du med RFID ungår du at naboene tyvlader når du ikke er hjemme

Via_9+

elektrolux

Hvorfor dobbel Salto når du kan få trippel Zappi for samme pris?
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

Homecast

Sitat fra: elektrolux på torsdag 28. juni 2018, klokken 21:48
Hvorfor dobbel Salto når du kan få trippel Zappi for samme pris?

Fordi annerkjente leverandører og design kanskje er viktig for noen?
2018 Nissan Leaf LE
2021 ID4

Prosjekterer større ladeanlegg i min jobb i DEFA, men er her på formuet som privatperson.

elektrolux

Kanskje det, eller at vedkommende ikke var klar over at valgmulighetene. Er nok litt sublektiv, men er virkelig designen på Saltoen så mye bedre en Zappien?

En annen ting er hvor lurt det er med en ladestasjon som kan trekke så mye strøm uten at den lastballanserer mot byggets hovedsikring.

Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA