Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

På sporet av Kona - oppgi din leveringstid her

Startet av Gordon Retriever, fredag 22. juni 2018, klokken 14:24

« forrige - neste »

trykkertor


AndersK

Med forventet levering i Q2 2019, altså formentlig juni/juli 2019, er dette for tiden tråden jeg liker minst å lese i! :'(


Limodriver

Sitat fra: Christoffer på fredag 10. august 2018, klokken 11:06
Så vidt jeg vet får du bare sjekket om den er på vei fra Bremerhaven her http://www.uecc.com/customer-centre/cargo-tracking/high-and-heavy . Vet ikke om du får sjekket det noe tidligere.

Hva skal en bruke som "cargo identification number"? Det fungerer ikke med VIN nummer.

HPSE

Hvis ikke du får treff på VIN, så er ikke bilen lasta ombord i Tyskland ennå.
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Limodriver

Med kønummer 17x føler jeg meg forbigått i denne komsikomsa køen til Hyundai!

HPSE

Sitat fra: Limodriver på lørdag 11. august 2018, klokken 00:31
Med kønummer 17x føler jeg meg forbigått i denne komsikomsa køen til Hyundai!


Hvilken farge? Skinn/Soltak/Begge?

VET du at bilen ikke er på båt eller kommet til drammen? Det virker ikke som det er mange som har fått leveringsinfo sjøl om bilen har kommet til drammen eller er like rundt hjørnet.. Mange av oss har dratt denne informasjonen ut av forhandler/hyundai.
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Limodriver

Galactic Grey skinn.

Får en treff på VIN nummer på UECC om bilen allerede er i Drammen?

Trond.m

Sitat fra: Limodriver på lørdag 11. august 2018, klokken 09:33
Galactic Grey skinn.

Får en treff på VIN nummer på UECC om bilen allerede er i Drammen?
Ja, jeg får treff på min som sier at den ble lastet av i Drammen 4.8. Det er den første båten. Om du ikke får treff, så er den nok ikke lastet på båten i Bremerhaven ennå.

Limodriver

Ved å lese litt bakover i tråden ser jeg at det er merkelige avvik der kunder med godt høyere køen enn meg (ca 200 høyere) har fått bil til Drammen allerede.

Hyundai har tydeligvis en litt fleksibel definisjon av kø. Dette har med sendrektigheten mhp prissetting og bestillinger å gjøre slik at bestilte biler etter lottometoden fordeles når reelle bestillinger kommer inn.

Det gjenstår for meg å bli positivt overrasket av Hyundai. Ja, bilen er relativt fornuftig priset (med alt utstyr, metalloc og vinterdekk kommer den tross alt på ca 370k). Siste er Nexen dekk - et likt slitt utsagn, men "er det mulig". Alt av nogenlunde anerkjente dekke reke ville ha vært greit.

Litt off topic, men det var godt å få ut aggresjonen.

Touring

Da har min 1057 ankommet Drammen 6/8, Røyken for klargjøring 21/8. Da blir det spennede å se når når den ankommer BNH Oslo! Ceramic/lær/soltak.  Gikk utrolig fort dette må jeg si!

Trond.m

#281
Rekkefølgen innen hver farge og utstyrsvariant burde ikke avvike fra kønummeret. Men siden bilene som ankom Drammen 4.8 ble lastet om bord i Korea 20.6 var det ikke mulig å sikre helt riktig rekkefølge. Men det gjelder sikkert bare de bilene som allerede var produsert før fristen for kontrakt 2.7.

terjewa

#282
Jeg har 2x, husker ikke tallet.
C.Blue , skinn, fått bekreftet leveringing i starten av september.
Innregistrert i Drammen idag 13 August.

nosmoke

Da er det vel dokumentert. Kønr. følges ikke av Hyundai. Ser flere som har lik farge og utstyr biler ankommet drammen med høyere nr. enn meg selv fks. Flere andre det samme. Akseptabelt?

HPSE

Sitat fra: nosmoke på lørdag 11. august 2018, klokken 16:40
Da er det vel dokumentert. Kønr. følges ikke av Hyundai. Ser flere som har lik farge og utstyr biler ankommet drammen med høyere nr. enn meg selv fks. Flere andre det samme. Akseptabelt?

Hvilket kønummer har du? Og farge/utstyr? Har du fått VIN? Vet du med 100% sikkerhet at din bil ikke har kommet til drammen?
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA