Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

På sporet av Kona - oppgi din leveringstid her

Startet av Gordon Retriever, fredag 22. juni 2018, klokken 14:24

« forrige - neste »

Spajderman

Foreløpig er det vel ingen som har fått utlevert bil, det er vel like sannsynlig at noen har fått informasjon om tidligere levering ved å mase på forhandler, mens andre ikke har fått, men får tidligere levering likevel?

Touring

Han selgeren sa det var litt tilfeldig bla hvor de sto parkert på båten etc. Så noen har flaks og noe  ikke tydeligvis

Sunshine18


Sunshine18


Zagene

Kønr 2218 Galactic grey, skinn uten luke. Levering februar 2019

nosmoke

Sitat fra: HPSE på lørdag 11. august 2018, klokken 16:54
Sitat fra: nosmoke på lørdag 11. august 2018, klokken 16:40
Da er det vel dokumentert. Kønr. følges ikke av Hyundai. Ser flere som har lik farge og utstyr biler ankommet drammen med høyere nr. enn meg selv fks. Flere andre det samme. Akseptabelt?

Hvilket kønummer har du? Og farge/utstyr? Har du fått VIN? Vet du med 100% sikkerhet at din bil ikke har kommet til drammen?

4xx, hvit med skinn. Har vin. Ingen sporing å få. Ja.

Limodriver

#291
Jeg melder meg også på til de som er forsmådd av Kona i køen.

Galactic grey, skinn Kønr 17x, har VIN - ikke resultat på sporing :(

Trond.m

Sitat fra: Limodriver på søndag 12. august 2018, klokken 00:21
Jeg melder meg også på til de som er forsmådd av Kona i køen.

Galactic grey, skinn Konrad 17x, har VIN - ikke resultat på sporing :(
Det er vel en mulighet at den kommer med Autopride som går fra Bremerhaven 15.8 og ankommer Drammen 17.8. Da vil den ikke være sporbar nå.

bno

Kø nr. 236
Bil ankommet Norge. Klar for utlevering ila neste 14 dager. Dark Knight , Skinn og soltak

Jakal

Køer. 314. Pulse Red / skinn. Opprinnelig september / oktober. Bil ankommet forhandler, utlevering 20-22 august.

Cydonia

Nr. 279 C.Blue/skinn/soltak. Kom til Drammen 4.8 og venter på understellsbehandling, estimert ankomst til forhandler i Oslo ca. 20.8 + noen dager for klargjøring.
Hyundai KONA electric 2018

Einride

Sitat fra: Jakal på mandag 13. august 2018, klokken 10:52
Køer. 314. Pulse Red / skinn. Opprinnelig september / oktober. Bil ankommet forhandler, utlevering 20-22 august.

Antar at dette er på austlandet sidan forhandlar allereie har mottatt bilen?

Du har akkurat samme konfigurasjon som meg, men eg har kønummer 282. Ikkje fått nokon ny informasjon enda, og forhandlar påstod(for ei vekes tid sidan) at dei ikkje fikk vite meir før etter 19. august (ny frist for kontraktsignering?). Trur eg skal ringe dei igjen. Anten er ikkje forhandlar heilt med på notane, eller så er kønummeret til Hyundai no berre eit veiledande tal.

Jakal

"Antar at dette er på austlandet sidan forhandlar allereie har mottatt bilen?".

Ja, Oslo. Bilen din var sikkert på samme båt som min, som kom til forhandler i dag. Ta en telefon.

DDE

Kønummer: 14xxx

Forventet levering 4. Kvartal 2019

Galactic - G med skinn.

Krokan

Kønummer 737
Pulse Red med skinn
Ankommet Drammen 13/8-2018

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA