Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Foliering av Hyundai Kona - Priser - Pristilbud

Startet av Mr_No, onsdag 20. juni 2018, klokken 15:02

« forrige - neste »

Håkon77

Jeg kjører mest motorvei så får steinsprut på sidene også. Høy hastighet bidrar til at det smeller bra.  Vinteren er nok værst med vinterdekk som tar med seg mengder med stein fra grusede veier/innkjørsler. Men om sommeren er det alltid asfaltarbeid på en eller flere deler av strekningen så der blir det også en del. I tillegg kommer det anleggstrafikk som tar med noe grus inn på motorveien. Det med å holde avstand på E6 med to felt er helt umulig. Selv om natta når man har den omtrent alene er det klin umulig for folk som kjører forbi å legge seg inn med avstand til den de kjører forbi. Man skal på død og liv legge seg inn 4meter foran den man kjører forbi selv om man ikke har noen bak seg. Helst skal man da, når man først er forbi, kjøre like fort eller saktere enn den man kjørte forbi. Blir så irritert ass.
2014 Leaf
2014 VW up! 1.0mpi

Kires

Har sett med folie til dørkarmer og oppå fanger bak i gjennomsiktig folie til salgs hvis noen er interessert. HAvne på rundt 650 med mva og frakt tror jeg det var.

Send PM ved interesse

https://www.lackschutzfolie24.de/shop/folien-fahrzeugtypen/hyundai/hyundai-kona-ab-bj-11-2017.html
2024 VW ID.3
2022 VW ID.4 GTX

Morten1234

Aaby Auto i Bærum har pris på kr 7500 for foliering av tak (tror det også er stolpene).  Jeg får en rød bil i desember og tenker svart tak.  Hva har dere andre gjort nå ? Bestilt fra forhandler eller andre steder og hvor fornøyd har dere blitt ?

Biff

Har ikke kjøpt noe, fordi folie varer ikke lenge, og det koster mye. Lakkerer heller hvis det en gang skal bli noe

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA