Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lading i sørfylket

Startet av Vollis47, tirsdag 09. mai 2017, klokken 22:06

« forrige - neste »

whud


Vollis47

Det går fremover i Sokndal. Ladestasjonen kommer - om ikke så brått.
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

nilsen33

Noen som vet om laderen er klar på Haua? Finner den ikke på ladekart...

Vollis47

#18
Sitat fra: nilsen33 på onsdag 21. november 2018, klokken 14:50
Noen som vet om laderen er klar på Haua? Finner den ikke på ladekart...
Dalane Tidende hadde i går en artikkel om at ladestasjonen er ferdig nå og at offisiell åpning skal foretas denne uken.

Det blir bra for besøkende til Sokndal og for sommerturister som kjører ytre vei.

Sør-Rogaland kan vel nå sies å være vel dekket.

Synd jeg ikke kan være med på åpningen for denne ladeplassen savnet vi stort når vi tidligere kjørte Peugeot iOn.
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

Torodd Stangeland

Er det Fortum som monterer lader i Sokndal?
Bmw i3 2015 Solgt
Bmw i3s 2020

Vollis47

Sitat fra: Torodd Stangeland på fredag 30. november 2018, klokken 11:33
Er det Fortum som monterer lader i Sokndal?
Det skal i hvertfall være Fortum som opererer den. Er satt opp som del av avtale i forbindelse med vindmølleparken. Det har blitt sagt at den skal settes i drift denne uke, men jeg vet dessverre ikke om det har skjedd ennå.
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

Vollis47

Da har jeg fått bekreftet fra 2* helt pålitelige kilder at ladestasjonen på Haua er i drift.

*Sokndalsordfører Trond Arne Pedersen og President i EVU Rune Haaland
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

Torodd Stangeland

Det høres bra ut. Får prøve den i neste uke
Bmw i3 2015 Solgt
Bmw i3s 2020

Torodd Stangeland

Har ikke dukket opp i Fortum sitt kart ennå. Tror ikke jeg tar sjansen på dette enda
Bmw i3 2015 Solgt
Bmw i3s 2020

Vollis47

Da har jeg vært på Haua og kjøpt meg litt vindmølleprodusert strøm fra den nye ladestasjonen. Grei plass for lading med en stasjon med både Chademo, CCS og en type 2 samt en stasjon med to type 2 22kW AC.

Får håpe og tro at denne blir mye benyttet.
Kristiansand
Tesla MS 75D, juni 2018

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA