Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hva får du med First Edition kontra HSE?

Startet av xref, tirsdag 19. juni 2018, klokken 17:16

« forrige - neste »

xref

Har lagt inn bestilling på HSE Launch Edition nå men klarer ikke helt forstå meg på hva man får med First Edition annet enn andre felger, annet fargevalg og HUD som standard. Er det noen som har mer info?
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

Nordlands

Inkludert utvidet skinn, semsket skinn i tak, sorte lister rundt siderutene, 4-soners klima, adaptive dynamics med configurable dynamics, adaptive surface response og activity key.
I-Pace HSE launch edition - Prod 30.08.18 - Levert 02.11.18

xref

S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

Nordlands

Sitat fra: xref på tirsdag 19. juni 2018, klokken 17:49
Hmm, trodde HSE også kom med 4-soners klima?
Ikke om det ikke er endret hva som følger med.
I-Pace HSE launch edition - Prod 30.08.18 - Levert 02.11.18

mariowing

I brosjyren du kanlaste ned fra jaguar.no så står det klart og tydelig på side 35 hva som følger First Edition. Det er en god del mer enn det dere nevner her.

Det meste unntatt de spesielle felgene samt interiørpaneler og lister med Forst Edition påskrift (samt fargen Photon Red) kan bestilles som ekstrautstyr på HSE.
Oslo
Nissan Leaf levert februar 2012, solgt januar 2015
Tesla Model S 85 levert desember 2014, solgt august 2016
Tesla Model S P90DL kjøpt august 2016, solgt januar 2017
BMW i3 kjøpt januar 2017
Jaguar I-Pace reservert februar 2017

S.S


Nordlands

Sitat fra: mariowing på tirsdag 19. juni 2018, klokken 23:11
I brosjyren du kanlaste ned fra jaguar.no så står det klart og tydelig på side 35 hva som følger First Edition. Det er en god del mer enn det dere nevner her.
Jeg svarte på TS sitt spørsmål, som var hva mer som kommer med FE jf. HSE LE utenom felger, farger og HUD. Jeg glemte vel da bare first edition veneer og farget-ambilight i interiør.
I-Pace HSE launch edition - Prod 30.08.18 - Levert 02.11.18

xref

Takk for svar alle sammen.

Har funnet frem til den litt mer omstendige konfiguratoren på nett og har lekt litt med den.

Er det mulig å skreddersy First Edition med andre lakkfarger, interiørdekor og felger? Dilemmaet mitt er at når jeg konfigurerer opp en HSE får jeg den akkurat slik jeg vil til en pris ganske tett oppunder prisen til First Edition. For noen få tusenlapper mer kan jeg får First Edition med mer utstyr men mister ønsket lakkfarge, interiørdekor og felger.
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

S.S


daktari

Sitat fra: xref på søndag 24. juni 2018, klokken 08:38
Takk for svar alle sammen.

Har funnet frem til den litt mer omstendige konfiguratoren på nett og har lekt litt med den.

Er det mulig å skreddersy First Edition med andre lakkfarger, interiørdekor og felger? Dilemmaet mitt er at når jeg konfigurerer opp en HSE får jeg den akkurat slik jeg vil til en pris ganske tett oppunder prisen til First Edition. For noen få tusenlapper mer kan jeg får First Edition med mer utstyr men mister ønsket lakkfarge, interiørdekor og felger.
Tror dessverre ikke det, og det er vel nettopp poenget med First edition også.
Har du forresten sjekket om de kan tilby FE lenger eller er den utsolgt?
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

xref

Sitat fra: daktari på søndag 24. juni 2018, klokken 10:42
Sitat fra: xref på søndag 24. juni 2018, klokken 08:38
Takk for svar alle sammen.

Har funnet frem til den litt mer omstendige konfiguratoren på nett og har lekt litt med den.

Er det mulig å skreddersy First Edition med andre lakkfarger, interiørdekor og felger? Dilemmaet mitt er at når jeg konfigurerer opp en HSE får jeg den akkurat slik jeg vil til en pris ganske tett oppunder prisen til First Edition. For noen få tusenlapper mer kan jeg får First Edition med mer utstyr men mister ønsket lakkfarge, interiørdekor og felger.
Tror dessverre ikke det, og det er vel nettopp poenget med First edition også.
Har du forresten sjekket om de kan tilby FE lenger eller er den utsolgt?

Det ble vel påstått at FE skulle være tilgjengelig et helt år. Fikk ihvertfall ingen indikasjoner fra forhandler om at den var utilgjengelig.
S70D VIN: 87XXX levert i slutten av Juli

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA