Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tips & triks

Startet av Elbildilla, mandag 15. oktober 2018, klokken 16:25

« forrige - neste »

Nordlands

Sitat fra: daktari på torsdag 21. mars 2019, klokken 14:11
I tillegg har jeg programmert en knapp på rattet til å skru av skjermene i midten. Den øverste blir helt svart. Nesten som Saab sin "night mode" eller hva det het.
Har gjort det samme, har også sett at oppdatering H193 skal gjøre sånn at nederste skjerm dimmer likt som den øvre.
I-Pace HSE launch edition - Prod 30.08.18 - Levert 02.11.18

4Matic Fanatic

Sitat fra: Nordlands på torsdag 21. mars 2019, klokken 16:30
Har gjort det samme, har også sett at oppdatering H193 skal gjøre sånn at nederste skjerm dimmer likt som den øvre.
Er det noen som ikke gjør det da? Når jeg velger det i menyen blir alt unntatt skjermen bak rattet svart.

Nordlands

Sitat fra: 4Matic Fanatic på torsdag 21. mars 2019, klokken 18:09
Sitat fra: Nordlands på torsdag 21. mars 2019, klokken 16:30
Har gjort det samme, har også sett at oppdatering H193 skal gjøre sånn at nederste skjerm dimmer likt som den øvre.
Er det noen som ikke gjør det da? Når jeg velger det i menyen blir alt unntatt skjermen bak rattet svart.
Skjermen blir "svart", men den slår seg ikke av slik som øvre skjerm og bakgrunnslyset står tilsynelatende på fullt:
Edit: Jeg er på S18C og 13.2 software, så det kan ha vært flere oppdateringer av denne funksjonen.
I-Pace HSE launch edition - Prod 30.08.18 - Levert 02.11.18

4Matic Fanatic

Jeg mente nå at min ble svart alt sammen men gidder ikke gå ut og teste nå. Ser uansett at dette er ting som blir retteti S19A:
https://www.ovalnews.com/2019/03/incontrol-touch-pro-19a-has-arrived-version-s19a_19-07-2-312706-release-notes.html

INCONTROL TOUCH PRO DUO TOUCHSCREEN
The lower screen will now dim by the same amount as the upper screen when in stealth mode.



© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA