Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Recommendations for PPF + Ditect in Bergen?

Startet av PiotrB, fredag 15. juni 2018, klokken 11:31

« forrige - neste »

PiotrB

I'm soon getting my MX and want to get a full wrap with PPF (3M/XPEL/LLumar/SunTek) + Ditec.
Can you please recommend companies in Bergen which have experience in wrapping/protecting MX?

krister461

Sjekk ut folieringexperten. Holder vel til på Os nå tror jeg.

PiotrB

@krister461 thanks. Seems like they have very good reviews. I'll definitely talk to them.

O'hoolahaan

Jeg bor i Bergen men valgte å kjøre over til Drammen å få suntek ultra på min svarte X hos merhebia finest.

Ufattelig bra service og god kommunikasjon gjennom hele prosessen. Fikk et godt tilbud pga teslanytt medlem :)

anbefales på det sterkeste. Dessuten så fikk vi oss en fin kjøretur  ;)

PiotrB

Guys at FolieringExperten don't bother responding to messages and calls, so I've decided to go to Drammen. Having an appointment next week with scandinano (recommended by S Solfilm).

Anders Heibø

Foliering Eksperten har ferie nå.. Tror det har vært bra trøkk før ferien. Ernestas er veldig detaljert og nøye så anbefaler de på det sterkeste, men for din del PiotrB er det nok lurt å kjøre til Drammen. Xpel bør legges så raskt som mulig.
P1202 - Vin P14434 - Grønn P85+
Vin F095710 - Hvit X100D
Innlegg kan ikke gjengis utenfor forumet elbilforum.no uten eksplisitt skriftlig godkjennelse.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA