Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

SOLGT: SOUL EXCLUSIVE 2016 modell, kr 176.000,-

Startet av goggo, torsdag 14. juni 2018, klokken 09:12

« forrige - neste »

goggo


Vurderer å selge min SOUL EXCLUSIVE 2016 modell

Har fått et tilbud fra merkeforhandler på innbytte i ny bil (SOUL EXCLUSIVE selvsagt :) ), men er ikke helt fornøyd med det tilbudet.

Så hvis noen vil by 178.000,- for bilen inklusiv elektronisk parkeringsur og 32A Type2 kabel så er det OK.  Evt 176.000,- uten parkeringsur/Type2.  Ingen pruting, da jeg som sagt har et tilbud på bilen.


Har ikke laget noen FINN annonse, men her er det viktigste:

Bilder: https://photos.app.goo.gl/QxLm1yZbGMoyaCXp6

Reg.data:  https://www.vegvesen.no/Kjoretoy/Kjop+og+salg/Kj%C3%B8ret%C3%B8yopplysninger?registreringsnummer=el56678

Bilen har gått 63700 km, er kjøpt ny hos Motor Sør (KIA Forhandler Kristiansand).
Alle servicer overholdt (se bilder), siste service for en måned siden. Mange år og kilometer igjen på nybilgarantien.
Vinterdekkene (piggfrie) er nesten nye, gått ca 5000 km (en kort sesong)
Sommerdekkene går nok på sin siste sesong nå i år.
Ingen kjente feil, bortsett fra at DAB radioen en sjelden gang må rebootes (reset knapp på radioen), og det er en liten bulk i høyre fordør. Den bulken er veldig liten og jeg forsøkte å få den til å vises på bildene, men uten hell...  Dessuten er det jo noen få steinsprut merker, men utrolig lite egentlig. Bilen er veldig blank og fin (synes nå jeg da...)

Bilen er i Lillesand. Ta bussen/toget ned for å se på den da vel :) Gratis overnatting og frokost hos meg mens vi evt. ordner kjøpet, så kjører du den evt hjem neste dag :) :)

Jeg har nå en IMIEV "sommerbil" i tillegg, så kan selge KIAen umiddelbart...

mvh
Hugo  / tlf 92 28 80 25 / email: HUGO AT HUGO DåTT NO
Pensjonert ingeniør med sterke meninger og umettelig teknologi-nysgjerrighet.
El kjøretøy: Tesla M3 og Renault Twizy

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA