Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Estimert levering august / september

Startet av Nicholai, torsdag 14. juni 2018, klokken 09:16

« forrige - neste »

_reeb

TMX 100D (Non-PUP)
Bestilt: 16/05
Låst: 21/05
VIN: 22/05
Ferdig produsert: 22/06
Beregnet leveringstid: August - Early September

Status: Din Tesla har ankommet havnen i Europa. Din Tesla vil snart være i transitt til leveringsstedet

Skal til Bergen

georglu

Flere her som opplever at bilen bruker fryktelig lang tid på transporten? Er det normalt? Visstnok er bilen min fortsatt i transitt til havnen på østkysten selv om den var ferdig produsert 1. juli. Jeg har fått antydet levering i midten av september, så fortsatt en stund til å vente.
Model 3 RN108xxxxxx - reservert 31.03.2016

Nicholai

Sitat fra: georglu på tirsdag 31. juli 2018, klokken 15:24
Flere her som opplever at bilen bruker fryktelig lang tid på transporten? Er det normalt? Visstnok er bilen min fortsatt i transitt til havnen på østkysten selv om den var ferdig produsert 1. juli. Jeg har fått antydet levering i midten av september, så fortsatt en stund til å vente.

Mim har vært i transit i snart 7- 8 uker. Men ut fra hva jeg har lest i andre forum og på nett er det veldig unøyaktig hva som står på mytesla. Kan være fremme i europa eller ikke lastet på skip enda. Veldig variabelt.

Toffe

_reeb: når fikk du din oppdatering om at bil var kommet til Europa?

_reeb

Sitat fra: Toffe på tirsdag 31. juli 2018, klokken 21:03
_reeb: når fikk du din oppdatering om at bil var kommet til Europa?

Fikk den mandag 30/07.

Nicholai

Bestilt ny TMS 75D.

Bestilt: 30/04
Låst: 07/05
Vin+ production: 08/05
Lastet på skip til europa: 11/06
Ankommet havn i Europa: 01/08

Da fikk jeg også meldig om ankommet bil i havn!

Motorwatt

#36
Sitat fra: emmern på fredag 27. juli 2018, klokken 10:38
Jeg tok en inventory som visstnok er "på vei fra USA" men status på siden sier "Du vil bli kontaktet av en Tesla leveringsspesialist for å tilrettelegge for betaling og levering av din Model S.". Må jeg kontakte tesla for å oppdatere dem med virkelig status eller hvordan funker dette?
Bestilte "Inventory" samme dag som deg. Spør selger om hvor den stod da du bestilte.

Fikk akkurat denne mailen:
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Motorwatt

Og nå gikk MyTesla over fra engelsk til svensk tekst. Er det vanlig? Eller kanskje den allerede står i Sverige?
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

What-a-watt

Bestilte Inventory 31 juli. Også min MyTesla-side har blitt svensk.....

What-a-watt

Ble kontaktet av Delivery, som estimerer mellom midten og slutten av september. Stort lass med biler. Trodde EM hadde sagt at det skulle bli slutt på oppsamlingsheat før kvartalsavslutt?

emmern

Sitat fra: Whatwatt på tirsdag 07. august 2018, klokken 16:07
Ble kontaktet av Delivery, som estimerer mellom midten og slutten av september. Stort lass med biler. Trodde EM hadde sagt at det skulle bli slutt på oppsamlingsheat før kvartalsavslutt?

Fikk tlf i dag, samme beskjed. :) Argh, det er så laaaaaaaaangt unna, over en mååååååned
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

What-a-watt

Sitat fra: emmern på onsdag 08. august 2018, klokken 14:31
Sitat fra: Whatwatt på tirsdag 07. august 2018, klokken 16:07
Ble kontaktet av Delivery, som estimerer mellom midten og slutten av september. Stort lass med biler. Trodde EM hadde sagt at det skulle bli slutt på oppsamlingsheat før kvartalsavslutt?

Fikk tlf i dag, samme beskjed. :) Argh, det er så laaaaaaaaangt unna, over en mååååååned

I beste fall. Tror nok at du kanskje kan regne med to  :-[
Hvilken farge har du valgt?

emmern

Sitat fra: Whatwatt på onsdag 08. august 2018, klokken 14:34
I beste fall. Tror nok at du kanskje kan regne med to  :-[
Hvilken farge har du valgt?

Jeg bestilte Midnight Silver, var en bil jeg bestilte som inventory som var klin lik den jeg hadde i bestilling fra før, men som fikk prisreduksjon. Glasstak, Premium, EAP, FSD.

Du da? :)
Tesla Model 3 Performance 2021
e-Golf 2018 300 FL

What-a-watt

#43
Sitat fra: emmern på onsdag 08. august 2018, klokken 14:43
Sitat fra: Whatwatt på onsdag 08. august 2018, klokken 14:34
I beste fall. Tror nok at du kanskje kan regne med to  :-[
Hvilken farge har du valgt?

Jeg bestilte Midnight Silver, var en bil jeg bestilte som inventory som var klin lik den jeg hadde i bestilling fra før, men som fikk prisreduksjon. Glasstak, Premium, EAP, FSD.

Midnight Grey, Panorama, Premium, EAP, Stoffseter, Standard 19". Vinterhjul ordner jeg med selv.




redeyechris

Min blir levert i begynnelsen av september TMS 75D. Og forgårs eg hadde en hyggelig samtale med en Tesla selger som fortalte meg at det er rentekampanje til bilane som blir levert tom 15 av september. Det er lurt å ta en prat med Tesla hvis det gjelder også med dokke sin biler
Tesla Model S75D Sep 2018

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA