Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Estimert levering august / september

Startet av Nicholai, torsdag 14. juni 2018, klokken 09:16

« forrige - neste »

Phantom3D

Da hadde jeg flaks der. Så at jeg var litt for rask når jeg hentet bilen. Høyre baklykt er sprekt i kanten helt nederst. Har meldt fra nå, ikke kritisk.
Tesla Model S75D 18
BMW i3 94Ah
1995 Mini Cooper Silver Bullet 1275cc

Sarwar

Sitat fra: Phantom3D på søndag 23. september 2018, klokken 15:26
Da hadde jeg flaks der. Så at jeg var litt for rask når jeg hentet bilen. Høyre baklykt er sprekt i kanten helt nederst. Har meldt fra nå, ikke kritisk.

Burde ikke å være noe problem å få bytta. 10min var da i det minste laget for å sjekke ut bilen :P Selv kommer jeg til å stille med detailing lykt for å inspisere lakken før jeg skriver under noe som helst :)

fborch

Da har jeg blitt oppringt, og det blir levering til torsdag! :) Bestilte inventory 18 august, så her går det unna

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA