Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Har du en REVA tilsalgs?

Startet av Dag Arne, mandag 11. juni 2018, klokken 21:52

« forrige - neste »

Dag Arne

Hei, holder på og bygge sammen noen REVA'er og skulle gjerne hatt flere til deler/oppbygging.
Alle typer av interresse (Bly/LiFePo).
Kan hente hele landet, men helst i midtnorge. Har du en stående og vurderer og kvitte deg med den, ikke nøl med og ta kontakt på e-post:  dag@dagarne.com  eller telefon 91353436.  :)
REVA  2001-2003 sort
REVAi 2008-2011 blå, grå, sort. (7stk.)
REVA Lion 2010 sort. (2stk.) .
KEWET +div.

lastve

Hei.
Jeg har en del deler igjen til Reva.
Mest deler til den gamle modellen med Dc motor og flat frontrute. Det er en 2006 modell.

Mvh
Lasse
Lastve
Tidligere eier av Reva standard, 2006 mod og RevaI 2008 mod.
Solgt Revaene og kjøpt Leaf 2012 modell februar 2021.
Håper på å få den kjørbar igjen..
Bor i Sarpsborg.

Jan Erik Lofstad

#2
Har 2 sølv Reva Li ion masse fine deler, flotte felger, bra sommer/ vinter dekkinteriør, skinn. diselvarmere mm

Skrukke

Lækkert med Reva deler. Den Ion utgaven, går den og på 48 volt, eller har den 72 volt?
72 volt hadde vært deilig etter å ha kjørt en stund med 57 volt på den. Den er jo en ampere suger så det holder, hadde vært fint å sette ned ampere trekket og øke spenningen, men så va det jo det med ladingen da......
Går å leke meg litt med å lage til en båtmotor med Reva deler.

Bangalore

Har en blå Reva jeg kjøpte ny i januar 2008.
Fikk nye batterier i oktober 2013 (km stand ca 19.000 km). Km stand er nå ca 25.000 km og nå har jeg fått spenningsfall under kjøring. Antakelig ett dårlig batteri. Ellers ikke noe galt som jeg kjenner til bortsett fra at verkstedlampa har lyst en stund. Trenger den ikke lenger. Har dieselvarmer m/fjernkontroll, radio/CD/USB spiller og sommer- og vinterdekk på alufelger.

Selger den for 5000 kr.
thomas.karlsen9@gmail.com
Reva City Car - Kristiansand - kjøpt ny og tatt i bruk februar 2008 - EL1918

JEG


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA