Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Passerte ikke EU-kontroll - Thinkentusiaster, noen som er interessert!

Startet av Retrobjørn, søndag 10. juni 2018, klokken 09:15

« forrige - neste »

Retrobjørn

Hei

Har en 2010 Think Zebra som har gått litt over 90000 km, stort sett til og fra jobb. Dette er dog bil nr. 2 og de siste årene har vi egentlig ikke trengt den, men siden den er så billig i drift har vi beholdt den.

Reparerte varmeapparat, justerte ladesyklus mm. i november, nye vinterdekk i februar. Men fikk nå beskjed fra Elbilmek at den må repareres for ca. 20000 for å bli EU godkjent (bremser og bærearm). I tillegg var det skader og rust på batteriboksen som de anbefaler fikset for ca 10000.

Bilen kjører fortsatt bra, men må fikses.

Da er det ikke lenger liv laga for oss å beholde bilen, og jeg ser at bilkyndige folk sikkert kunne fikse mye av dette selv. Jeg ønsker ikke selge til noen som er ny på elbil, men ser at en entusiast som kan Think og vil reparere, eller trenger delebil ville være interessant å selge/gi bort bilen til.

Alternativt går bilen til skrap...

Hvis noen her inne er interessert, gi meg et svar. Bilen er i Oslo.

Caspar

Hei, veldig synd hvis det ikke er noen som kan nyttiggjøre seg denne eller deler av den. Selv er jeg en stor Thinkentusiast, men holder meg til Classicen. Jeg har inntrykk av at det fremdeles finnes noen «hard core» Thinkentusiaster, men da er det gjerne Classicen som gjelder. Hvis ingen andre melder seg på her og alternativet er skroting, så redder jeg gjerne unna noen deler som kan få evig liv i Classicsamlingen min. Jeg bor i Oslo og er selvsagt behjelpelig med det praktiske hvis denne skal inn i solnedgangen.
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Retrobjørn

Hei Caspar

Har fått to beilere, men om ingen av de ender opp med å ta den, så skal du få beskjed!

Caspar

Bra, det beste er selvsagt om noen forbarmer seg og bringer den til live igjen, alternativ 2 er jo donorkortet
Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

Retrobjørn


aurba

Sitat fra: Retrobjørn på søndag 17. juni 2018, klokken 22:14
Da er bilen tatt godt hånd om av ny eier som kan Think ut og inn!

Takk for hyggelig handel!
Bilen tilbakela 10 mil til sitt nye hjem uten problemer  :)
Think City 2010, Lithium

Caspar

Remind me later..........
Toppåsveien, rett ved Kolbotn

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA