Skrevet av Emne: Utvidelse av bagasjerom  (Lest 3128 ganger)

Klykken

• Gold Member
    • Vis profil
Sv: Utvidelse av bagasjerom
« Svar #30 på: mandag 09. juli 2018, klokken 09:43 »
Ble litt nysgjerrig jeg også. Synes lyden i bilen er ren og god nok, men mangler litt i nedre register kanskje. Men det er vel mer begrensninger i basselementene som er årsak der..
BMW i3 fra 26.06.2014
Reservert TM3 22.03.17

Heim1000

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #31 på: onsdag 11. juli 2018, klokken 14:18 »
Kjempesmart løsning, som enkelt kan produseres lokalt. Er det noen i Follo distriktet som har denne montert?
Hvis jeg får tak i alle innvendige mål, skal det la seg gjøre selge denne til en hyggelig pris fra fabrikken vår i Ski.

Må da gå an å få til en fiffig løsning i aluminium med tett lokk til frunken også...

Hvis dette er interessant for mange, så kan vi produsere disse til "lager" for umiddelbar levering.

Autowinder

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #32 på: onsdag 11. juli 2018, klokken 20:00 »
Er prisen fornuftig er jeg interessert  :+1:
2017 BMW i3 94Ah
2017 BMW Cruise e-Bike
2015 e-Up! (Solgt)

Autowinder: A device that winds on the film in a camera after each exposure

Heim1000

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #33 på: torsdag 12. juli 2018, klokken 11:18 »
Jeg er ganske så sikker på at vi skal klare å lage denne til en konkurransedyktig pris!
Må testes med ulike materialtyper, den skal tross alt være tett og tåle både salt og alskens styggedommer.

Løsningen fra herremannen i Tyskland, er denne i stål eller aluminium? Noen som har noe utfyllende info?

SE

• Full Member
    • Vis profil
« Svar #34 på: søndag 15. juli 2018, klokken 21:49 »
 :+1:

Autowinder

• Sr. Member
    • Vis profil
« Svar #35 på: fredag 03. august 2018, klokken 11:50 »
Løsningen fra herremannen i Tyskland, er denne i stål eller aluminium? Noen som har noe utfyllende info?

1mm rustfritt står det: https://drive.google.com/file/d/1s6C4VkRo-iU784o1SDkh4_WHEep62tb-/view

Kommer du til å gå videre med dette å produsere i Norge tror du, eller er det for mye hassle ?
2017 BMW i3 94Ah
2017 BMW Cruise e-Bike
2015 e-Up! (Solgt)

Autowinder: A device that winds on the film in a camera after each exposure

Heim1000

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #36 på: torsdag 09. august 2018, klokken 10:50 »
Vi er i gang med å lage en prototype for å vurdere vi klarer å få frem ett salgbart produkt som er bærekraftig mht pris. Jeg er p.t på konstruksjons og tegnestadiet, og det tar dessverre litt tid :-X, men satser på å ha noe klart for testmontering i løpet av en uke eller to.

Holder dere oppdatert  :+1:

Anderspe

• Jr. Member
  • **
    • Vis profil
« Svar #37 på: tirsdag 28. august 2018, klokken 21:17 »
Vi er i gang med å lage en prototype for å vurdere vi klarer å få frem ett salgbart produkt som er bærekraftig mht pris. Jeg er p.t på konstruksjons og tegnestadiet, og det tar dessverre litt tid :-X, men satser på å ha noe klart for testmontering i løpet av en uke eller to.

Holder dere oppdatert  :+1:

noe nytt her? :)