Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Lading med standard ladekladd

Startet av Frode Johansen, tirsdag 05. juni 2018, klokken 19:16

« forrige - neste »

Viks

Sitat fra: Ingeniøren på onsdag 04. juli 2018, klokken 15:22

Veldig greit når man lader steder man ikke kjenner kapasiteten til anlegget. Eksempelvis låner jeg strøm i garasjen hos min søster en gang i året. Greit å ikke ta sikringen på hele garasjeanlegget.

Det er helt sant. Men forventer dog litt bedre av kommunale anlegg enn fra private stikk...

Ingeniøren

Sitat fra: Viks på torsdag 05. juli 2018, klokken 20:18
Sitat fra: Ingeniøren på onsdag 04. juli 2018, klokken 15:22

Veldig greit når man lader steder man ikke kjenner kapasiteten til anlegget. Eksempelvis låner jeg strøm i garasjen hos min søster en gang i året. Greit å ikke ta sikringen på hele garasjeanlegget.

Det er helt sant. Men forventer dog litt bedre av kommunale anlegg enn fra private stikk...

Vel kommunale vs private så er vel ikke kommune og stat kjent for å holde ting ved like. Standarden er vel at om taket lekker så bruker man ikke noen titusen på å lappe skaden, man venter 5 år og bruker 100 mill I stedet...
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA