Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Kona på finn.no

Startet av Kjetil1986, søndag 03. juni 2018, klokken 18:12

« forrige - neste »

Counterpointer

Ser ut som bruktpriser på 2017 Ampera-E er på vei litt oppover også. Tror Kona og Ae vil påvirke hverandres bruktsalg

Gordon Retriever

Da var nok en av finn-annonsene deaktivert, slik at det nå er fire aktive annonser - tre av disse ble publisert fredag 14. september, den fjerde ser ut til å stamme fra 29. august.

arthur

Som en av de (få) aktive annonsene så er det interessant å se hvor mange forhandlere som tar kontakt og gir gode bud på bilen! Disse har en kunde som de leter etter bil på vegne av og de vil reise langt, og raskt, for å få tak i bilen.

Man må heller ikke glemme at når man ser antall aktive annonser så er det ikke så rent sjeldent at også noen av disse er solgt for folk er litt sløve til å merke/slette annonser etter min erfaring over tid.
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

arthur

Og nå er det kun to annonser igjen så her går det unna!
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

Biff

Hva tror dere prisen blir for grunnutgaven? Er det rimelig å regne at denne blir 20,000 billigere enn de som ligger ut nå? Dvs en salgspris på 400,000-410,000?

Jeg tenker selvfølgelig uten marked supply and demand effekt osv

Gordon Retriever

Akkurat nå ser det ut som det er Kona i seg selv som er prissettende - vinterhjul, lakk, soltak ser ikke ut til å spille særlig rolle.  Så lenge tilbudet er mindre enn etterspørselen, tviler jeg på tekstilsetene vil koste så mye som 10.000 mindre på bruktmarkedet.

Gordon Retriever

Tidligere i dag forsvant en annonse etter kort tid; 429.000 uten vinterhjul.  Ser ut som noen gjorde et kupp.

Stjørdal, forhandler, 445.000, ikke vinterhjul.

trykkertor


Zuexi

Er ikke det HPSE sin? Ser sånn ut ifra lakk og felger.

Kjetil1986

Fine felger! Er det 17 eller 18 tommere?
Model 3 long range 2021

HPSE

Sitat fra: Zuexi på lørdag 15. september 2018, klokken 19:11
Er ikke det HPSE sin? Ser sånn ut ifra lakk og felger.

Dette er min X ja :o 17" I30 felger. Disse felgene er ifølge en eg har snakket med ikke mulig å få tak i lenger!? (har hans forhandler sagt)
Bosted Naustdal i Sogn og Fjordane

Bli medlem av Facebook gruppen "Blue Ioniq" om du har bestilt/fått en blå Ioniq :)

Biff

Hvis det er sånn at de ikke ligger langt under så kan jo folk tjene sinnsyke penger. Selg en tekstil uten vinterhjul til 425 så har du nådd 100,000kr......


Myrvang

EV KONA på skiltet, men det følger vel eier og ikke bilen?
2017 i3 Fully Charged
2020 e-NV200 7-seter
2014 e-NV200 5-seter til salgs
2011 Mitsubishi i-Miev
2015 Leaf Tekna   Vraket i Sinsenkrysset 2018
2011 i-On

Counterpointer

Sitat fra: Myrvang på søndag 16. september 2018, klokken 22:54
EV KONA på skiltet, men det følger vel eier og ikke bilen?
Følger eier ja. Mulig det finnes en måte å overføre på. Det er jo for en begrenset periode uansett.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA