Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

LEGG TIL BOSTED MINST VED REGISTRERING AV MEDLEMMER

Startet av Ken, lørdag 20. oktober 2007, klokken 15:00

« forrige - neste »

Ken

Tror at det var så viktig at jeg måtte skrive det som nytt emne. Jeg prøver å samle så mange som mulig på Sørlandet for tiden og et lite titt på profilen til de nye som skrive innlegg er avgjørende hvis jeg skal prøver å komme i kontakt med dem. Hilsen Ken
Kristiansand. Think City  105K 2001. Kjørt i to år. Ex Postens Think, 50K. Tidligere styreleder for Agder Elbilforening. Den ble til en lokallag av den Nasjonal Elbilforeningen hvor jeg har hatt forskellige verv. Kjøre 1. gen Leaf nå.

PLUTO

se at der finnes statistikk over antall elbiler i Norges byer. er det mulig å få navn på bilenes eiere et eller annet sted, eller er det beskyttet under personvern?
Kristiansand. Kjører VW E-Golf. Har kjørt diverse "gamle" elbiler: Renault CLIO (Også en ombygd til Lithium), Peugeot, Citroen, Think og Kewet (Nå Buddy) -97. Har skrudd og reparert nok så mye på eldre elbiler.

ilmarw

Polestar i bestilling

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA