Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilken pris har du fått fra din forhandler?

Startet av rmon, fredag 01. juni 2018, klokken 08:57

« forrige - neste »

rmon

Noen som har rukket å bekrefte og reservere? Når den kommer, hva slags pris har du fått i din kjøpskontrakt?

tugit

Bestilte bilen i dag tidlig og fikk bekreftelse på skjerm om at reservasjonen gikk gjennom. Har imidlertid ikke fått noe bekreftelse fra min forhandler enda, men de har kanskje litt å stri med i dag.

Goggen123

Er det også vinterdekk i bestillingen på nett? Hva er evt prisen?

tugit

Sitat fra: Goggen123 på fredag 01. juni 2018, klokken 12:28
Er det også vinterdekk i bestillingen på nett? Hva er evt prisen?

Ikke noe mulighet for å velge vinterdekk på nettbestillingen. Regner med lokal forhandler tar seg av den biten.

Villis

Reserverte også litt tidligere i dag, har ikke fått noe annet en bekreftelse på skjerm. Har noen av dere som har bestilt fått bekreftelse på e-post? Bør vel komme en automatisk generert bekreftelse i det minste?
Bergen, Think City 2002 ca 37 000km

andy99

Sitat fra: Villis på fredag 01. juni 2018, klokken 13:53
Reserverte også litt tidligere i dag, har ikke fått noe annet en bekreftelse på skjerm. Har noen av dere som har bestilt fått bekreftelse på e-post? Bør vel komme en automatisk generert bekreftelse i det minste?
Jeg har heller ikke fått noe, tror evt forhandler må inn å se for så og bekrefte? De har nok sin fulle hyre, men ikke noe stress. Nå er det ikke førstemann til mølla lenger, vi har 17 dager frist alle sammen og rekkefølge er alt bestemt utfra kønummer.
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

trykkertor

Tror ikke lokal forhandler må inn og bekrefte. Min epost med bekreftelse av reservasjon kom innenfor 1 minutt etter jeg klikket "Reserver".

andy99

Da er det bare treghet. Vente noen dager så kan vi etterlyse fra kundeservice...
Tesla Model Y Long Range 2019 med sw: 2022.20.6

jorgenbsk

Jeg etterlyste fra kundeservice.

Fikk svar:
"Grunnet stor trafikk har vi fått beskjed om at bekreftelses e-poster kan ta litt tid, dessverre.
Men jeg bekrefter at din bil har gått igjennom. Du vil bli kontaktet av din forhandler."

makki

#9
Jeg er midt i mellom 260-280 i køen, bestilt men har ikke fått ennå bekreftelse email, men står følgene da jeg bestilt:
Takk for din reservasjon
Reservasjonen er sendt direkte til din valgte forhandler, som vil ta ta kontakt med deg for signering av kontrakt og på den måten formalisere bestillingen din. Du vil i løpet av noen dager motta en e-post med din reservasjon. Dersom denne ikke skulle dukke opp i innboksen din, vennligst sjekk Søppelpost og Spam-filter eller ta kontakt med kundeservice@hyundai.no.

Da har jeg fått reservasjon bekreftelse email:)

birgerdammen


Chrian

342.800 inkludert skinninteriør levert Bergen, ceramic blue. Denne prisen  er oppgitt i bekreftelses e-post mottat i ettermiddag.

bno

Sitat fra: andy99 på fredag 01. juni 2018, klokken 15:21
Da er det bare treghet. Vente noen dager så kan vi etterlyse fra kundeservice...

Min forhandler er rett borti gata så jeg stakk bortom.Den han sa var at ingen ting vil skje før etter 17 juni. Da skrives kontrakt og leveringstid blir informert om. likeledes om min konfigurasjon blir 100%. levert Hvis den ikke kan leveres blant kundebilene som er produsert så må jeg enten ta til takke eksempelvis med en annen farge eller uten solatk men med ønsket farge osv. Eller belage meg på å avvente min konfigurasjon med en senere leveringstid.

cossie3

Sitat fra: Goggen123 på fredag 01. juni 2018, klokken 12:28
Er det også vinterdekk i bestillingen på nett? Hva er evt prisen?
Mobile Kjeller skulle ha 17 000 for vinterdekk. Jeg takket nei og kjøper utenom hos en dekkforhandler.
Citroen C-Zero 2011.
Skedsmo

alagerqv

17000,- for momsfrie vinterdekk hinter litt om at dekkene ikke er helt avansefrie... Fikk tilbud om nye Conti 7 til 16500,- ink. mva, alu-felg og sensorer til en annen bil med 217/50-17 som er en litt ukrant og dyr dimensjon i forhold til mye annet.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA