Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvilken pris har du fått fra din forhandler?

Startet av rmon, fredag 01. juni 2018, klokken 08:57

« forrige - neste »

arthur

Og hvis du ved å forholde deg passiv ikke hører noe så gjør du hva da?
Miev 2014 - solgt
Kona 2018 - solgt
Kia e-Niro 2019 - solgt
Seat Mii Electric - november 2020- tilbakelevert
Hyundai Kona - april 2021
Polestar2 -desember 2022

DDE

Sitat fra: arthur på lørdag 30. juni 2018, klokken 20:47
Og hvis du ved å forholde deg passiv ikke hører noe så gjør du hva da?

Da sitter jeg helt stille og venter på I-Pace.....

Odd Gunnar Jensen

Sitat fra: HPSE på lørdag 30. juni 2018, klokken 19:44
. Mtp hvor mange forhandlere det er, så burde det ikke være et problem å få inn alle kontrakter innen 1 juli.... man MÅ jo ikke ha et møte i butikken....
Ikke så enkelt, når en forhandler alene får 10% av disse 7000, sier det seg selv at det ikke går. Pr dd så har de kontaktet i overkant av 200, så det er fortsatt ett stykke igjen før de er ferdig med å skrive kontrakter med disse. Er annerledes med forhandlere som har fått 5-10 interesserte.....

geear

Sitat fra: HPSE på lørdag 30. juni 2018, klokken 19:44
Er lov å ta kontakt med forhandler sjøl..... for veldig mange er frist for signering 1 juli.... Håper ikke din frist er da og om du vil ha bilen... og du må også ha bestilt på nett mellom 1-17 juni for å bli kontaktet av forhandler. Mtp hvor mange forhandlere det er, så burde det ikke være et problem å få inn alle kontrakter innen 1 juli.... man MÅ jo ikke ha et møte i butikken....
Det stod KLART OG TYDELIG at man IKKE skulle ta kontakt, at forhandleren skulle ta initiativet. Jeg har ikke hørt et pip fra Sven Kvia, og det var faktisk først da jeg så denne tråden nå at det slo meg at fristen er forbi.

ThorIII

#139
Jeg ventet også til forhandler kontaktet meg. De ringte meg i går (2/7) å lurte på når jeg hadde tid til å stikke innom å signere kontrakten. 335900 u/vinterdekk

Elektro12

Pris ble 356 tusen med orig. vinterdekk, metallic, tectylbehandling og vrakpant. Stoffseter.

Kjetil1986

#141
Har glemt å poste prisen min her.

Forhandler: Roa Auto

Pulse red med skinn og bagasjeromsmatte: 341 600,-
Gummimatter til resten av bilen var inkludert (skulle bare mangle spør du meg)
Vinterhjul kjøper jeg uorginalt. Det var null problem å levere vinterhjulene jeg kjøper selv til forhandler slik at de kan montere disse på bilen. God service  :+1:
Model 3 long range 2021

trykkertor

Sitat fra: Kjetil1986 på mandag 16. juli 2018, klokken 12:28
Har glemt å poste prisen min her.

Forhandler: Roa Auto

Pulse red med skinn og bagasjeromsmatte: 341 600,-
Gummimatter til resten av bilen var inkludert (skulle bare mangle spør du meg)
Vinterhjul kjøper jeg uorginalt. Det var null problem å levere vinterhjulene jeg kjøper selv til forhandler slik at de kan montere disse på bilen. God service  :+1:
Ja, der har du god og personlig service. Ta vare på det.

Forrige bil jeg kjøpte ny for 5 år siden skiftet jeg forhandler på fordi selger butikk 1 (Bertel O. Steen Bergen Sentrum), ikke var serviceinnstilt, hvor butikk 2 (KIA Larik) var meget serviceinnstilt. Noe som gjorde at jeg gladelig reiste 400km for å hente ny bil. Samme bil, samme modell, samme farge, samme alt.
Butikk 1 skulle ha småkroner for gummimatter og alt. Kunne ikke levere bilen på vinterdekk, selv om det var vinter, kunne ikke ditt, kunne ikke datt.
Butikk 2. Klart matter er med. Klart vi bytter om dekkene til rett sesong. Klart vi runder den luddige prisen ned. Klart du henter bilen med full tank. Klart vi fikser, ditt datt og dytt.
Noe som gjorde at jeg tok med en flaske godsaker til selgeren ved henting, og han hentet meg i min helt nye bil ved Sandefjord lufthavn.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA