Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Tesla Roadservice, kjempe bra!

Startet av EL-Chupa, fredag 25. mai 2018, klokken 12:43

« forrige - neste »

EL-Chupa

Hadde noen små ting med bilen og kjørte innom Tesla Drammen for å få en time, der ble jeg tilbudt Tesla Roadservcie og de kunne komme ila 2 dager. Avtalte dette og etter 1 dag ble jeg oppringt, avtalte at de kom til mitt arbeidssted. Service ingeniør kom som avtalt og fikset det han skulle. Dette var en kjempebra opplevelse og utrolig lettvint. Ikke noe venting på drop-in, ikke ta seg fri osv. To tomler opp for denne tjenesten!!! :+1: :+1:
Tesla Model S, Sort 75D, VIN: 208506, levering 03.11.17
Tesla Model S, Sort 60, VIN: 46083, levering 25.08.14 - Solgt

HaraldRex

Jeg lurer veldig på hva som er kriterium for å få det tilbudet?
(Nå har jo riktignok sjefen gått ut og sagt at dette er veien videre for Tesla)

OlaM

Sitat fra: HaraldRex på fredag 25. mai 2018, klokken 13:07
Jeg lurer veldig på hva som er kriterium for å få det tilbudet?
(Nå har jo riktignok sjefen gått ut og sagt at dette er veien videre for Tesla)

Master of the obvious her, men et viktig kriterium er vel at det som skal utføres ikke krever at bilen må på bukk.  :) Det utelukker jo en god del oppgaver, bl.a. flere av inspeksjonspunktene på vanlig service. Men de kan vel bruke disse som en diagnosetime før utbedring? Lokalisere ulyd, bekrefte symptom etc.
'21 3LR

Jeronan

Tesla Road service is mostly for small easy to fix stuff, like most commonly the door handles, door and window strips, 12V battery (though in Norway they don't seem to do that yet and still tow  :( ).

Also, so far they only seem to have two cars in the Oslo omrade for now. They really need to expand this fast, as it will greatly relieve the Service centers, when these don't have to deal with all the small stuff anymore.

I am currently waiting for a new passenger door handle and hopefully the Road Service can replace it, when it eventually arrives.
Model Y - Sept 2021
Model S 75D - Sold
BMW i3 2017 - Feb 2017

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA