Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Baggasjeromsmatte

Startet av superluxus, mandag 21. mai 2018, klokken 21:25

« forrige - neste »

superluxus

Er det noen som har baggasjeromsmatte i plast/gummi i sin i3? Finnes det et originalt alternativ? Pris?

Orbit

#1
Orginalt tror jeg bare det finnes et teppe, delenummer 51472348066, ca 1400 kr.

Det er tilpassede tredjepartsmatter å få kjøpt, for eksempel denne: https://www.gytisautek.no/bmw-i3-i01-2014-bagasjeromsmatte-6470
2016 BMW i3 94Ah
2019 Audi e-tron 55

PionerThink

Jeg kjøpte denne:
https://www.jula.no/catalog/bil-og-garasje/biltilbehor/innvendig-bilstyling/bilmatter/bagasjeromsmatte-606063/
Klippet bare litt bort til låsemekanismen, mot setene og på sidene, så passet den greit.
Billig og god nok til å dekke stoffet :+1:
Model Y LR Midn. Silver Met/Hvitt Interiør
Grå BMW i3 I01 2014-modell passert 100'km i daglig bruk i Kristiansand
Hvit i-Miev 2012, solgt
Grå Think 2001, USA-utgave, solgt.
BMW 120i Cab solskinnsbil
BMW X3 henger- og langtursbil, solgt.

Autowinder

En tur til Teppeland eller tilsvarende? Tett kort Antrasitt teppebit som er plastet under kostet meg 75,- Bare å tilpasse fra originalteppet med tapetkniv og legge oppå.
TMY 2021 LR AWD • BMW i3 2021 120ah FC

Jeg: Unnskyld, men jeg fikk tilbake bilen etter garantiservice hos dere med 30 cm oppkrubbet støtfangerhjørne.
Tesla SC Rud: Alle ansatte skal rapportere inn slikt og det er ikke gjort, så det kan umulig ha skjedd hos oss!
TA ALLTID VIDEO AV HELE BILEN RETT FØR ALL SERVICE, OG SI GJERNE FRA AT DET ER GJORT.

Fanafjord

Jeg kjøpte Gummimatte fra Biltema og klippet den til. Fungerer veldig fint.

superluxus

Slik ble resultatet med en tilpasset matte fra Jula til 199 kr:

Takk for tipsene!



Sent from my iPhone using Tapatalk

Samco

Kjøpte selv en universal vann tett eBay matte som er så stor den dekker bagasje rommet med setene nedslått og har en flapp man kan dekke til bakfangeren.

Ingeniøren

Sitat fra: Samco på lørdag 15. september 2018, klokken 17:08
Kjøpte selv en universal vann tett eBay matte som er så stor den dekker bagasje rommet med setene nedslått og har en flapp man kan dekke til bakfangeren.

Ebay er STOOOR, har du en link ? :D
2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Samco

Sliter litt med iPad og forumet hær med bilde opplasting

Men søk etter..

Car-SUV-Trunk-amp-Cargo-Mat-Boot-Liner-Cover-Waterproof-Dog-Cat-Pet-Sleeping-Mat


Samco


Disqusor


Samco

Nei tror det var rundt 300/350 med gratis frakt.
Fungerer helt bra til i3n

Ingeniøren

2007 Subaru Outback 2.5 (Solgt)
2016 BMW i3 (Solgt)
2020 Jaguar I-Pace HSE

Samco

Nei da er bare sømmen matten er helt flat. Stor fornøyd med den vann tett og enkel å holde ren.

elbil4ever

Sitat fra: superluxus på lørdag 15. september 2018, klokken 07:32
Slik ble resultatet med en tilpasset matte fra Jula til 199 kr:


Dette er et supert tips! Har kjøpt samme matte selv. Den er robust, ligger godt og har jo hyggelig pris :)

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA