Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tesla model X standard utstyr

Startet av Toffe, torsdag 17. mai 2018, klokken 22:03

« forrige - neste »

Toffe

Hei,

Er det noen som kan bidra med en opplisting av standardutstyret på en modelX 75.
Er fjernlysass og regnsensor tilgjengelig uten autopilotpakken?
Finnes det en god oppsummering av hvilke funksjoner som ligger i autopilotpakke? 

Espen Hugaas Andersen

#1
Sitat fra: Toffe på torsdag 17. mai 2018, klokken 22:03Hei,

Er det noen som kan bidra med en opplisting av standardutstyret på en modelX 75.
Er fjernlysass og regnsensor tilgjengelig uten autopilotpakken?
Finnes det en god oppsummering av hvilke funksjoner som ligger i autopilotpakke?
Alt er mulig å lese på Teslas sider. Men autopilot inneholder ACC og autosteer. Pluss automatisk parkeringshjelp, filbytte, o.l.

Fjernlysassistent og regnsensor er standard. Vanlig cruise control er standard. Sikkerhetsfunksjoner som autobrems og kollisjonsunngåelse er standard.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

moby666

Trodde man måtte ha autopilotpakke for å få automatiske fjernlys

Espen Hugaas Andersen

Sitat fra: moby666 på fredag 18. mai 2018, klokken 08:54
Trodde man måtte ha autopilotpakke for å få automatiske fjernlys
Nope. Jeg har det uten autopilot.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

Toffe

Hei,

Takk for svar :)

Del gjerne linken der du kan se spesifisert utstyr.
For min del har jeg kun funnet ut delvis spesifisering i "design din bil".
Her er forøvrig ikke regnsensor nevnt i noen av pakkene.

Espen Hugaas Andersen

Mye av standardutstyret står nederst på Model X siden: https://www.tesla.com/no_NO/modelx

Der har du også link til brukerhåndboken, der alt er beskrevet i detalj: https://www.tesla.com/sites/default/files/model_x_owners_manual_europe_no_no.pdf

Men om du har noen spørsmål så er det bare å fyre løs.
Model X 100D.
Cybertruck reservasjon.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA