Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Erfaring med originale vinduer til Twizy?

Startet av Twizylike, onsdag 16. mai 2018, klokken 09:10

« forrige - neste »

Twizylike

Jeg ser det er flere tråder om emnet vindu til Twizy.

Men, er det noen som har god eller dårlig erfaring med de originale vinduene? Vi er veldig usikker, de virker så «presenning», og jeg er usikker på om man vil se dårlig gjennom disse?

Vi reiser snart til Spania på ferie, kanskje noen har erfaring med å kjøpe vindu eller annet tilbehør her? Regner med at Twizy er en vanlig bil i Spania som Italia.

elrey71

Jeg har de originale og er fornøyd. Det går fint å se ut av de, men det er ikke som glass. Har modifisert de litt, som gjør at det er mindre trekk (http://lavietwizy.blogspot.no/) Endel andre løsninger er nok bedre kvalitet. Den store fordelen ift andre løsninger er at det tar 30 sek. å ta de av og 60 sek å ta de på igjen. Mye skiftende vær her....

paalao

Kanskje mer vanlig i Spania siden de bygger Twizyen der.


Dr.Nelson


© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA