Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Ny bruker og... om IONIQ... pris...

Startet av DavidSua, tirsdag 15. mai 2018, klokken 09:56

« forrige - neste »

DavidSua

Hei!, jeg er ny i elbilforum, takk for legge meg inn :-)

Jeg letter etter en elbil for noen måneder siden, og nå har jeg bestemt (nesten) for IONIQ. Andre muligheter var ny nissan leaf, men jeg liker ikke at det tar mye tid for å hurtiglade. Men jeg har ikke bestemt ennå, så hvis noe har en anbefaling om det....:-)

Etter noen uker snakke men selgeren jeg fikk en pris og vil gjerne å dele med dere, og kanskje se hvis jeg kan få bedre prisen i en annen sted. Dette er i Oslo, og er 280.000 med teknikkpakke, levere fra korea, og vinterdekker. plus 10.000 nok skinsette, plus 5.000 nok for metallisk male

Hva synes dere?, er en riktig pris?

takk!

David

Crown

Sitat fra: DavidSua på tirsdag 15. mai 2018, klokken 09:56
Hei!, jeg er ny i elbilforum, takk for legge meg inn :-)

Jeg letter etter en elbil for noen måneder siden, og nå har jeg bestemt (nesten) for IONIQ. Andre muligheter var ny nissan leaf, men jeg liker ikke at det tar mye tid for å hurtiglade. Men jeg har ikke bestemt ennå, så hvis noe har en anbefaling om det....:-)

Etter noen uker snakke men selgeren jeg fikk en pris og vil gjerne å dele med dere, og kanskje se hvis jeg kan få bedre prisen i en annen sted. Dette er i Oslo, og er 280.000 med teknikkpakke, levere fra korea, og vinterdekker. plus 10.000 nok skinsette, plus 5.000 nok for metallisk male

Hva synes dere?, er en riktig pris?

takk!

David

Dette er en fin pris. Som du ser på finn.no kan du få importbiler mye dyrere :-)
x 2016 Leaf 30kW
2017 Hyundai Ioniq electric, Aurora Silver, teknikk og skinn.
x 2019 Audi e-tron Exclusive++, galaxy blue/sort optikk
2022 Hyundai Ioniq 5 P45, Digital Teal green
Straks: 2022 Tesla model Y performance

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA