Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

E-Golf 200km/300km til innlandsbruk (bygda)

Startet av lars667, tirsdag 11. desember 2018, klokken 13:33

« forrige - neste »

Motorwatt

Smart valg! Har hatt et par e-Golfer, og var kjempefornøyd. Frontlysene er de beste på markedet.

Tesla-Bjørn testet de her:



https://www.youtube.com/watch?v=K1MjLSHq-_Q
Tesla S75D - 09/2018
__________________________________________________________________________________________________________

Amatøren

Gratulerer med bil.

Så ikke oppfølging på tråden nå på grunn av at jeg ikke har hatt mulighet for å være på forumet siden i går kveld.

Nå kjenner jeg ikke hva som er standard hovedlys på e-Golf, men har dynamiske LED lys (svinger med rattet og fjernlyset har automatisk blending ved møtende trafikk og "splitter" fjernlyset når man ligger bak andre i mørket - NB farten må være over 60 km/t - Ellers så virker de som "gammeldagse" manuelle) og har aldri hatt bedre lys. Angrer på at vi ikke bestilte det på konas Caravelle! Den har LED nær og fjernlys, men nå savner jeg at de er dynamiske.

Du kommer til å "elske" det lyset. Sikkerhetspakken er også grei.

Tror nok du blir mer og mer fornøyd med bilen etter hvert som den blir brukt.
VW e-Golf 11.2018 - Smurfen
Audi e-tron 50 03.2020 - Tannløs
---------------------------------------------------------
VW Caravelle 2016 - Rulle
VW T-Roc 2018 - Rocky
---------------------------------------------------------
Venter på ID. BUZZ?
Sannsynligvis ikke pga manglende AID

lars667

Takk for gratulasjoner. Hadde adaptive xenon på passat før, de var også bra, men dette var i en helt annen liga. Glad for at jeg ikke valgte bilen uten dynamiske lys.

Nå er det bare å lese seg opp på ladeleverandører og andre småting. Tenkte for eksempel ikke på at det var noen vits i å flytte over autopassbrikke fra gamlebilen, men det bør en visst også gjøre.
Snart: 2024 VW id.4 GTX 4motion
(Samboers) 2021 Volvo XC-40 P8 Recharge
Solgt: 2021 Tesla Model Y MiC
Solgt: 2021 IONIQ5 P45
Solgt: 2021 TM3 LR refresh, VIN 825xxx.
Solgt: 2020 e-Golf FL

Apache

Har hatt en eGolf 2018 bil og var meget fornøyd. Eneste er et tiden løper fra bilen. Standard rekkevidde nå til dags er nærmere 3-400 km. Og eGolf en har max 200km og blir ikke oppdatert.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA