Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Problem med vannpumpe?

Startet av Lars J, søndag 06. mai 2018, klokken 14:31

« forrige - neste »

Lars J

Hei

Då eg starta for å kjøra Thinken i går, så var den heilt stille, normalt så høyrer eg lyd frå vannpumpa for kjøling. Slik var det heile gårsdagen, ingen pumpelyd. Radiatorvifte starta og gjekk normalt (trur eg). Kjørte kort tur rolegt i Sandnes, så trur ikkje det var det store kjølebehovet, men må jo ha pumpe som virkar.

Har sjekka litt meir i dag, då eg testa første gongen og starta bilen, ja då starta jammen pumpa også, alt i orden (trudde eg). Hadde tatt av fronten og deksel under motoren for å kikka/inspisera, alt ser greit ut. Ingen spor etter  lekkasje, passeleg mengde med kjølevæske. Høyrer at vatnet sirkulerer i systemet. Skjekka også sikring nr 10 og 29, desse er OK.
Vaska bilen medan eg hadde fronten av, før eg satta alt isaman igjen sjekka eg på nytt. Starta bilen, men no er det heilt stille igjen, ingen pumpelyd, ingen sirkulasjon i kjøleveska.

Stemmer det at pumpe alltid skal gå når motoren er starta (grønt lys)?
Hvis Ja, teori på kva som er feil?
Dersom eg må skifta pumpe, kor kan eg få fatt i ny?

Lars
Sandnes, Think Classic og TMS

elektrolux

Typisk defekt pumpe. Skal alltid svive.

Ny pumpe kan være omtrent hva som helst med rette rørdimensjon og 12V 
Stavanger:

Selger utstyr for EV lading og energieffektivisering via http://elbilhjelpen.no AS

Har for tiden Tesla S85, Smart ED, BMW C- evolution, Carver S+, Monotrazer MTE-150, Citroen C1 EVie, div. Think og PSA Classic og City 2010 model, Chin 3 hjuler Pickup, Buddy M9 samt Vectric scooter. Venter på Microlino og Aptera #2246

Daglig leder i Elbilhjelpen.no

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA