Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Sletting av telefonliste

Startet av hanche, lørdag 05. mai 2018, klokken 12:50

« forrige - neste »

hanche

Den nye bilen jeg har bestilt, blir litt senere levert enn forespeilet, men likevel innenfor hva kontrakten sier. Likevel har forhandleren tilbudt meg å låne en Soul mens jeg venter på min egen. Meget bra service, det! (Dette er BOS på Tiller/Trondheim.)

Hvis jeg nå kobler mobiltelefonen min til bilen, enten med blåtann eller carplay, så vil den vel også kopiere over hele telefonlisten til bilen? Da er spørsmålet om jeg kan slette telefonlisten fra bilen før jeg leverer den tilbake. Alternativt, kan jeg koble til og bruke telefonen i handsfreemodus uten at den kopierer over telefonlisten?

Bonusspørsmål: Støtter 2018-modellen carplay over blåtann?
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

Usikker

Dette er meldinga du får når du vil slette en telefon


--
:
Kia Soul 30kWh Juli-2017 -> Mai 2021 (64000km, 100% batteri ved salg)
Kia eSoul 64kWh (11kW obc) Juni2021 ->

hanche

Takk, den er grei. Minner meg på at jeg ikke fikk slettet telefonlisten fra den gamle bilen, den som nå er overdratt til forsikringsselskapet. Hvis et firma kjøper vraket og setter det i stand og selger bilen, får kanskje den nye eieren en telefonliste med på kjøpet.  :o  Det får så være.
Trondheim; Kia Soul 2016 · 2018 · 2020
– ingen planer om nye bilkjøp på laaang tid –

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA