Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap
Hovedmeny

Visning av prod versjon av Niro

Startet av haggen, onsdag 02. mai 2018, klokken 12:14

« forrige - neste »

lirekassa

De ligger på fb-gruppa 'Kia Niro EV Owners Group Norway'.

jkirkebo

Sitat fra: lirekassa på onsdag 13. juni 2018, klokken 17:19
De ligger på fb-gruppa 'Kia Niro EV Owners Group Norway'.

Et noe selvmotsigende navn, ennå? ;)
Forhandler av ladestasjoner og ladekabler, se www.ladespesialisten.no
Kjører Tesla X75D fra mars 2017 og Model 3 SR+ fra oktober 2019.

trykkertor

Sitat fra: jkirkebo på onsdag 13. juni 2018, klokken 18:19
Sitat fra: lirekassa på onsdag 13. juni 2018, klokken 17:19
De ligger på fb-gruppa 'Kia Niro EV Owners Group Norway'.

Et noe selvmotsigende navn, ennå? ;)
Mer selvmotsigende enn "Model 3 Owners Club" på YouTube som har eksistert i noen år, og hvor ingen av aktørene endte opp med en Model 3 når den endelig ble mulig å kjøpe for dem....?

geear

Merkelig å argumentere pro en feil med noe som er enda mer feil? ???

Joltus

Nissan leaf owners på Facebook har gjort det samme.


Hva skal de gjøre? Lage en tråd for folk som ønsker å eie og så når en og en får bilen så skifter de gruppe?

Counterpointer


Strøm Tycoon

Kia Niro Ev Reservation Holders Group Norway

Norse_Hansen

Vet ikke om denne har blitt lagt ut før, men viser interiør ganske så bra. Med noe engelsk tekst også...

https://youtu.be/7rD8-3c9NHQ

Norse_Hansen


hELgenen

Batteriet "henger" ut under bilen - og ser ut som en bruskork som er klar til å poppes dersom en skulle treffe en fortauskant,stein eller lignende - er det noe utfyllende informasjon omkring denne løsningen? Jeg har selv opplevd at biler jeg har eid subber ned i grusen når jeg kjører på enkelte veier og er litt bekymret for denne løsningen.

02jan

Det var godt observert. Jeg har tatt det for gitt at en bil med "SUV/crossover look" i det minste har noe bakkeklaring.

Jeg er primært ute etter en praktisk bruksbil med grei plass, 4x4, hengerfeste - denne ser også ut til å henvende seg til annen brukergruppe.

Skoda Enyaq 80x, Gjøvikbanen og Scott Spark/DBS 800 Offroad

daktari

For meg har Niro alltid sett ut som en vanlig men litt kort stasjonsvogn med noe SUV-kosmetikk.
Mine videoer av Autopilot 2 Mine I-Pace videoer
2023 ID.4 GTX 2021 ID.4   2022 BMW iX40   2021 Model 3 LR   2019 Audi e-tron 55   2019 I-Pace HSE   2017 S90D

Kårepåsporet

Det ser ut til at bagasjerommet må modifiseres slik som på Soul. Kia er åpenbart glad i å fylle opp bagasjerommet med isopor for deg

svingen

@Kårepåsporet helt enig i det her,ble helt satt ut hvor dårlig den løsningen her var. Håper det komme noe "kit" får og fikse det her ville eller har en liten bag til (slik som det her https://www.yourvismawebsite.com/elbilhjelpenno-as/shop/product/bag-rund-type-for-ladekabler?tm=annet-utstyr) har det i dag til lader og type2 kabel. finnes det kit til Soul eller?
peugeot ion 2011 med OVMS,DAB radio,sykkel hengerfeste.
Bor i Nittedal (oslo)

Kårepåsporet

Sitat fra: svingen på tirsdag 07. august 2018, klokken 09:29
@Kårepåsporet helt enig i det her,ble helt satt ut hvor dårlig den løsningen her var. Håper det komme noe "kit" får og fikse det her ville eller har en liten bag til (slik som det her https://www.yourvismawebsite.com/elbilhjelpenno-as/shop/product/bag-rund-type-for-ladekabler?tm=annet-utstyr) har det i dag til lader og type2 kabel. finnes det kit til Soul eller?

Jeg mekket en plate selv, brukte en kryssfinerplate, limte på avstandsklosser av styropor, kjøpte trekk på Biltema, så helg ok ut, og bagasjerom ble vel 15-20 cm dypere, husker ikke helt.

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA