Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Tilpasning av Biltemas hundegitter til i3

Startet av metallichvit, onsdag 25. april 2018, klokken 10:32

« forrige - neste »

metallichvit

Biltema har et hundegitter som kan tilpasses både i høyde og i bredde. Imidlertid er den laveste posisjonen fortsatt litt høy for bagasjerommet på i3'en. Har du en baufil og vet hvordan den kan brukes, så tar det 2x1min å kutte to stenger og så har du et hundegitter som kan brukes i i3'en :-)

Artikkelnr 342972, koster 249,-. Kutt de to tykkeste av teleskopstengene. Trenger ikke være så nøyaktig kuttet, ta av 8-10cm.

Jeg festet gitteret med stropper der man kan feste barnesete på baksiden av seteryggen for å være sikker på at det står støtt.

Vind

Veldig bra hack.  BMW har også ett dekke for gulvet og bakseteryggene i bagasjerommet, kostet ca 900 kr. 

Har omtrent like stor hund som deg, og har ikke opplevd at han har hoppet mellom hodestøttene.  Jeg vurderte en slik løsning mellom hodestøttene:



http://www.airstoper.com/product_info.php?language=en&products_id=3
BMW i3 (60Ah) (EL) 16/1 2014 - Juli 2016
BMW i3 (94Ah) (EK) September 2016 - November 2019
BMW i3s (120Ah) (EB) November 2019 -
Jaguar I-Pace HSE (EV) Oktober 2018 -

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA