Bli medlem i Norsk elbilforening og støtt driften av Elbilforum. Som medlem får du i tillegg startpakke, medlemsfordeler og gode tips om elbil og lading. Du blir med i et fellesskap som jobber for mindre utslipp fra veitrafikken. Medlemskap koster 565 kroner per år. elbil.no/medlemskap

Hvordan man ser hvilken reservasjonsnummer man er iX3:

Startet av Arthur Morgan, mandag 03. september 2018, klokken 18:35

« forrige - neste »

Arthur Morgan

Hvordan ser man hvilken reservasjonsnummer man er?

For å unngå tvil; du vil ikke få et bestemt prioritetsnummer for leveransen. Kjøretøyets faktiske leveringstid kan påvirkes av flere faktorer, for eksempel, men ikke begrenset til, fabrikkens egen tildeling av leveranser til forskjellige geografiske markeder, den særskilte konfigurasjonen du velger for din BMW iX3, produksjonstekniske faktorer ved fabrikken, samt ditt geografiske leveringsområde. Du anerkjenner at importøren og forhandlerne kan velge et antall av kjøretøyet til sine egne formål før leveransen til kundene begynner. Du anerkjenner at BMW Group til enhver tid optimaliserer produksjonsprogrammet slik at faktisk leveringstid også avhenger av faktorer hos produsenten og av faktorer som importøren og forhandlerne ikke kan påvirke eller kontrollere.

Så vi ikke få bilen etter tur som det er per dags dato med andre elbiler ?

Cral

Du får en mail ettervært.

Og nei,  vi får bilen når BMW mener vi fortjener den ;)
~Cral

Elbil historikk
2017 FL E-Golf
2015 Kia Soul 27kWt
2019 Kia eNiro
2019 Kia eNiro
2021 Polestar 2

Klykken

BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

Arthur Morgan


Trond.m

eposten havner som spam ser det ut til. Jeg får greit alle andre e-poster fra BMW,  en ikke denne bekreftelsen. Ser ut som om de sendes automatisk umiddelbart etter reservasjonen. Men det står ikke noe rekkefølge-nummer der helle, så den har liten verdi.

JorgenM

Kia EV6 '22 - i-Pace '20 (solgt) - Tesla S P85 '13 (solgt) - 2x BMW i3 (1 solgt) - 2024 Peugeot e-208 i bestilling (lev. juli 2024)

ergo

Hmmm...."reserverte" i går kveld og har ennå ikke mottatt noen mail (sjekket spam og andre foldere). Fikk svar fra BMW at alt ikke var oppe å gikk med integrasjon mot Vipps enda? Fikk de litt hast ifbm. Mercedes lanseringen idag tro? Litt rart at noen får bekreftelse automatisk og andre ikke.

Ja-ja, spiller vel ingen rolle så lenge man har fått en nummer ved "reservering".

geear

Min kom vel omtrent 12 timer senere kl. 05 på natta, og ikke som spam. Signert lokal forhandler, men går ut fra det er helautomatisk.

Elvis73

Hei,

jeg betalte også 15k i går for å kanskje få en bil jeg ikke kjenner spesifikasjonene til eller prisen for om et par år... :) Har ikke fått epost ennå, men fikk følgende svar fra min forhandler da jeg etterspurte den:
"
Vi har registrert at det er flere som har opplevd det samme, og BMW Norge er på saken.

Jeg kan imidlertid bekrefte at din reservasjon er registrert med ordre id xxxxxxxxxxxxxxxxxx og at den ligger inn med riktig e-post adresse.
"

Trond.m

Ja det eneste vi har å forholde oss til er at rekkevidden er for kort, at den produseres i Kina og er overraskende stygg  8) Løp og kjøp   ;)

Klykken

Såså, bilen duger nok for de fleste, og det aller meste produseres i Kina om dagen, så det er ikke nødvendigvis negativt!
Pen eller stygg - det er jo opp til hver enkelt! i3 selger i bøtter og spann med sitt merksnodige utseende, så om X3 er litt anonym og kjedlig tror jeg ikke det skremmer noen fra å handle.
BMW i3 fra 26.06.2014
TMS85D 2015 - Solgt
TMY LR 2021
Helelektrisk bilpark <3

© 2024, Norsk elbilforening   |   Personvern, vilkår og informasjonskapsler (cookies)   |   Organisasjonsnummer: 982 352 428 MVA